Stelling: Slapen met je horloge om of niet

Meestal niet. Gewoon onnodig als ik al een klok aan de muur en mobieltje op mijn nachtkastje heb.

Waar is dit gifje van? Briljant.

Mooie Ebel! :+1:

In 2015 zei @mcfr al dat je moest zoeken voordat je dit soort topics opent:

Ik vond topics terug uit 2011. Daar zaten leden bij die helaas vermist zijn geraakt. Cool hoor, de spelonken van het forum.

2 likes

Google “echte man gif” en je zult versteld staan wat voor ‘n onzin je tegenkomt. Geen cappuccinodrinkers! Dat viel natuurlijk wel op 
 :innocent:

2 likes

Ja, maar dit moet bijna uit een reclame of soort van parodie gevist zijn. Ik zal eens kijken of ik het bronmateriaal kan vinden.

2 likes

Ga ik ondertussen pitten, 
 mét mijn horloge om! :sunglasses:

:sleeping:

2 likes

Welterusten!

FWIW: Blijkt een Harley reclame voor Quebec uit 2013 of 2014 te zijn.

:wink:

9 likes

Ligt er aan hoe lam ik ben en de situatie. Ben ik op missie dan gaat ie niet af, ben ik thuis dan gaat ie af op gevoel.

Rechtstreeks uit het pakje, scoopie d’r bij!

1 like

Ik ben het normaal verdomd vaak met je eens maar nu niet.

Het heeft een reden om zoet als laatste te eten. Ik bedoel dus geen vlaflip

En een normaal diner begin je met amuses
 die ga je ook niet als toetje eten :see_no_evil:

1 like

1?

Er zijn wel 7 topics over dit onderwerp :rofl:

1 like

Ik neem als eerste drankje altijd een Irish coffee .

Ja ook als we uit gaan ontbijten .

1 like

Meestal wel een horloge om s’nachts. Wel altijd eentje waarvan ik weet dat ie stofdicht is :innocent: Vaak een G-Shock met automatic backlight :joy:

1 like

tijdens oefeningen en uitzendingen had ik mijn horloge 24/7 om.
Thuis doe ik eigenlijk altijd mijn horloge af als ik in bed stap, een enkele keer doe ik express mijn Garmin Fenix om tijdens het slapen om te zien hoe het herstel is na een aantal trainingen.

1 like

Normaliter slaap ik niet met horloge om, maar heb dan ook standaard de oldschool wekkerradio naast mijn bed staan mocht ik ‘s nachts wakker worden en willen weten hoe laat het is. Als ik voor werk op reis ben neem ik vaak een licht horloge (Garmin of G Shock) mee die ik wel om houd om zodat ik niet hoef te zoeken naar een telefoon oid.

1 like

Altijd uit, lijkt me ook hoogst oncomfortabel

1 like

Junior wil graag alles anders doen. Ik ben benieuwd naar zijn horlogecollectie. Alleen maar roze quartz dameshorloges om een 21 cm pols verwacht ik (en dan ook allemaal tegelijk om de pols waarbij niet 1 horloge de werkelijke tijd aangeeft) :wink:

1 like

:joy:

1 like

's Nachts heeft de pols rust nodig, dus ik slaap zonder horloge om.

1 like

Zeg nou eerlijk, 
 wakker worden is pas echt fijn als het eerste wat je ziet je horloge is. Daar kan geen vriendin (M/V/LHBT^2+) tegenop. Toch?

Kom op nou, we zitten hier op een horlogeforum. :innocent:

5 likes

Ik heb een wekker op m’n nachtkastje, en die moet ik ook al steeds verder weg zetten om nog een kans te maken zonder bril te zien hoe laat het is :grimacing: :sweat_smile:
Een horloge om in bed is voor mij dus volkomen zinloos. Zonder bril zie ik er toch niks op.

Niet dat ik toen m’n ogen nog beter waren wel een horloge droeg 's nachts, die wekker stond er toen ook al :sunglasses:

1 like