Soms wel soms niet. Vooral met mijn SNK809 wel omdat die klein en comfortabel is, niet zo een hele lange reserve heeft en niet met de hand op te winden is.
Een zwaar horloge zal ik nooit dragen.
Soms wel soms niet. Vooral met mijn SNK809 wel omdat die klein en comfortabel is, niet zo een hele lange reserve heeft en niet met de hand op te winden is.
Een zwaar horloge zal ik nooit dragen.
Als ik hier antwoord op geef, ga je dan wat doen met die informatie?
Dankjewel, iemand die het snapt
Wel de enige die buiten de lijntjes durft te kleuren. Neem bijvoorbeeld gewoon eens een toetje als voorafje, omdat het leuker is dan telkens de gevestigde orde te volgen. Of begin de dag eens met een dubbele espresso. Overigens ook een lekkere stoelgangopgangbrenger.
En een horloge in bed? Ik schreef het hiervoor al, kan ook heel nuttig zijn. Dat gezeur telkens!
āJeetje man, wat ben jij toch altijd snel klaar!ā āSchat, luister ik heb het deze keer getimed enne ik ben helemaal niet zo Speedy, ik draag er trouwens wel een. Vandaar ā¦ā
OkƩ.
Wel veel reacties die echt lekker op niveau zijn hierā¦
Wat mij betreft mag deze op slot
Ik stel een vraag uit pure interesse. Het grootse gros wat hier op antwoord geeft, is ver beneden niveau.
Om dan nog netjes te reageren is heel erg moeilijk.
Ik merk bij meerdere topics dat men elkaar liever afkraakt dan elkaar in haar of zijn waarde wil laten. Ik vind dat persoonlijk erg jammer om te zien en te lezen.
Fijne avond allemaal.
Bedankt voor alle āfijneā reacties hier
Nee absoluut niet. Ik vind het gewoon heel gek dat mensen vragen wat ik in bed draag. Waarom wil je dat weten?
Nee, jij snapt de zoekfunctie niet. Er is al een topic over dit āonderwerpā.
Lees je op de messenset, modeltreinen of pokemonkaartencollectie ook de tijd af?
Iets met peren en appelsā¦
Ik loop nog niet zo lang mee hier.
Als je dit had geweten, is het dan zo moeilijk om dat gewoon even netjes uit te leggen?
Ik heb toch duidelijk neergezet dat ik niet weet of deze vraag al eens gesteld was??
Waarom wil jij weten waarom ik dat wil weten?
Man manā¦
Ik ben inderdaad benieuwd naar de beweegredenen waarom iemand een horloge om laat of af doet.
Is toch niet heel gek denk ik?
Altijd om. Waarom ook niet ??
Greets, MartštraM.
Gebruik in het vervolg gewoon even de zoekfunctie. Dan had je geweten dat deze de revue al had gepasseerd.
Laat los. Je stelt op zich een leuke vraag (die inderdaad al wel een paar keer eerder is gesteld, maar soit). Kijk naar de uitkomst van de poll en je hebt je antwoord: Het merendeel slaapt niet met het horloge om de pols. Punt.
Alle argumenten zijn al dan niet op een grappig bedoelde manier voorbij gekomen. Ik zou me daar overigens niet teveel van aantrekken en al helemaal niet āgebetenā op reageren, want dat zorgt weer voor extra reuring ā¦
Jij ook en graag gedaan!
Thanks.
Merk er niks van tijdens het slapen.
Wanneer ik alleen slaap altijd
Wanneer ik met mijn vriendin slaap meestal niet
Ter verduidelijking, wij hebben een LAT relatie
Kan ik iedereen aanbevelen
⦠logisch, dan kun je af en toe ook eens met je horloge naar bed!
Ik heb eigenlijk 24/7 een horloge om.
Met slapen ook.
Soms zit de broek zelfs nog op de enkels