Hopsa, de inzendingen van de 58ste fotowedstrijd zijn binnen!
Er zijn veel inzendingen binnengekomen, dank daarvoor! Aangezien het limiet van de poll op 19 staat heb ik een volkomen partijdige voorselectie gedaan, over deze resultaten kan niet gecommuniceerd worden.
Jullie hebben exact 3 dagen de tijd om te stemmen, daarna zal de winnaar bekend zijn. Deze zal weglopen met een pluim in z’n r… en de zware taak om de volgende wedstrijd te organiseren.
Nee, zo gaat het altijd. De winnaar van de vorige bepaalt wie er door gaat naar de stemronde, dat zijn er altijd maximaal 19.
Ik zit er deze keer ook niet bij, zo werkt het. Geen probleem.
Wat me wel opvalt is dat vrijwel alle plaatjes die wél in de stemming zitten nagenoeg hetzelfde er uit zien (wijzerplaatdetail of achterzijde), Heeft vast met smaak te maken, maar maakt het wel lastig om en een uit te kiezen ‘als beste’. Ik had zelf nog zo mijn best gedaan iets echt anders te laten zien, met stof en al …. up close, and personal!
Iets wat altijd zo wordt gedaan is geen reden om dat zo vol te houden
Reden om dit eens anders te doen vind het jammer dat er meer foto’s zijn dan dat er in de stemming komen. Zonde van de creativiteit van degenen die niet aan bod komen (vergeet mijn foto maar even ). Zag leuke dingen voorbij komen die voor mij favoriet waren door onderwerp keuze, techniek etc.
No offense @Bwatched
Tip: Zorg dat je wint! De winnaar mag namelijk helemaal zelfstandig en zonder verantwoording de voorselectie doen. Dat is gewoon onderdeel van 't spel, waar je overigens niet verplicht aan mee hoeft te doen.
Ik zou het zelf lekker zo laten, de voorselectie is een leuk extraatje voor de winnaar … overigens het “maximaal 19” komt niet helemaal uit de lucht vallen, een poll kan maximaal 19 antwoorden bevatten. Nog een goede reden om het te laten zoals het is.
PS 9, 18 en 13 hebben mijn stem gekregen. Leuke foto’s!
graag gedaan, #metoo. Hele mooie foto, gefeliciteerd.
Ja, een nieuw onderwerp is lastig hè succes.
Van mij mogen bepaalde ideeën weer gewoon terug komen hoor, of iets wat er op lijkt met een leuke twist eraan.
Op een gegeven moment houdt het ook een beetje op.
De leukste en meest originele ideeën die als eerste vaak opkomen, zijn toch meestal niet uit te voeren door gebrek aan fantasie en/of attributen en/of fotografie skills.