Stem03

Zo te zien nog geen topic over @Stem03 dus bij deze de eerste ervaring.

Twee horlogebandjes aan Steven verkocht. Vlotte communicatie, prompte betaling, berichtje bij ontvangst. Zoals het hoort.:+1: Aanrader dus!

1 like

Werkt helemaal ok met Steven alias @Stem03

.:ok_hand:

Duidelijk, vriendelijk, goed omschreven en vlot.
Verpakking dik in orde, eigenlijk heel heel heel prettig.

Hij gaat bij mij in de map favorieten! :+1:

Complimenten Steven,
Graag tot een volgende keer.

Frank

Ps: die bronze BB niet wegdoen joh!
Gewoon uit het zicht en over een jaar doos opnieuw openen.
:expressionless:

Hier ook een prettige ervaring met Steven alias Stem03. Een watchwinder gekocht. Product was zoals omschreven. Nieuw in doos. Hij was ook snel in huis. :+1:

Horloge overgenomen van Steven.
Hier ook een prettige ervaring, horloge als omschreven en een snelle verzending.
Top.

Horlogebandjes verkocht aan Steven @Stem03. Prima contact en snelle betaling. Aanrader! :+1:

Ik heb van Steven (@Stem03 )een mooie Pam gekocht, mijn eerste. En niet meteen het minste horloge. Ik huiverde een moment, maar dat was zeker bij deze aankoop niet nodig.(ook al ging dit via de post) Goede communicatie, mooi horloge, zeer zorgvuldig verpakt…ben er erg blij mee! thnx…:slight_smile:

panerai

Vanmiddag een mooie Panerai aan @Stem03 verkocht. Dat werd dus 2 uur over horloges in het algemeen, onze gezamenlijke liefde Panerai in het bijzonder en over van alles en nog wat praten. Heerlijk. Was top!

Gisteren bij @Stem03 (Steven) op de koffie geweest om een panerai te passen voor de maatvoering. Zeer gastvrije liefhebber van horloges met een mini-Panerai-museum in zijn huis :heart_eyes:. Heb van Steven toen een horlogedoos en wat Panerai-gadgets overgenomen.
Een aanrader wat mij betreft!

Wat A. Lange goodies verkocht aan @Stem03, Steven is een vriendelijke, snel schakelende vent, aanrader!

Ik heb van Stem03 ( Steven ) een folder van Aviator Sturmanskie gekregen . Ik ben blij met de folder , Steven bedankt !

Enige tijd terug een bandje gekocht, toffe transactie. Aanrader. @stem03

Hebbedingetje van Panerai gekocht bij Steven
Nieuw en superprijs
Kan niet beter
Merciekes

Vandaag even een Anonimo boek bij @Stem03 afgegeven omdat ik toch in de buurt was.

Prettig verlopen transactie en prima contact.

Kortom met Steven is het goed zaken doen.

2 likes

Boek gekocht van Steven @Stem03
En wederom SUPER !!!
Merciekes

Snel, prettig, sympathiek!
Zoals altijd met HFers ook de aankoop bij @Stem03!!!
Mooi accessoire !!

Heb mijn Mondaine bij Steven gekocht.
Mijn eerste bieding was accoord, dus een nette prijs.
Goed verpakt en snel verstuurd.
Bedankt voor deze snelle transactie.

Ik heb van Steven, @Stem03 een Rainer horloge box mogen overnemen. Ik heb Steven een bod gedaan en Steven bood heel netjes aan voor minder dan mijn bod akkoord te gaan! Volgende dag de box binnen en absoluut perfect bom proef verstuurd ! Nogmaals dank Steven, ben er blij mee! :100: % aanrader.

Vandaag een mooi boek ontvangen van Steven. Snelle reactie, snel op de post en in prachtige staat.

Horloge gekocht van @Stem03
En wat dacht je
Super , geweldig en perfect
Tot de volgende Steven

Een horlogedoos van Steven overgenomen. Vlotte, nette en prettige communicatie. Verzending helemaal top! Na betaling was het binnen een paar uur bombproof verzonden. Dank Steven! @Stem03