Hier is het dan. 19 foto’s betreden de arena, slechts één behaalt eeuwige roem en de laurierkrans. De rest hoopt maar beter dat ze niet voor de leeuwen gegooid worden.
Zijn jullie klaar om deze razend spannende stemronde te aanschouwen? Te refreshen tot de duim het begeeft, te debateren over welke de stemronde hadden moeten halen, en welke er door stom geluk tussen gesukkeld zijn?
Laat het volk beslissen. Hier zijn ze. Maximaal 3 stemmen per persoon. De stemronde sluit af woensdagavond 20h stipt.
Hou er rekening mee dat de afbeeldingen in de pol gecomprimeerd zijn. neem bij twijfel nog even een kijkje in het topic.
We zijn er hier mee. Het volgende thema van de onvolprezen horlogeforum Foto Challange numertje 120 weeral. Alles is wel al eens gekozen, ook dit komt dicht in de buurt voorgaande thema’s. Het nieuwe thema is namelijk:
***PENNEN***
Ik heb bewust niet voor vulpennen gekozen, omdat niet iedereen die nog heeft of gebruikt. Het staat je dus vrij om de dikke vandaele te raadplegen om te zien wat daar allemaal onder valt. Mocht het woord in het Swahili iets helemaal anders willen zeggen,…
Moge de beste winnen!
18 likes
Wat een heerlijke challenge met schitterende inzendingen. Top gedaan Vincent
Colnago:
Moge de beste winnen!
2 likes
Mooi gesproken Vincent! En prima werk!
2 likes
APMV
3 maart 2025 om 18:51
5
Hoge kwaliteit deze challenge
2 likes
Kevcor
3 maart 2025 om 18:56
6
Het zijn allemaal top plaatjes dus de keuze was niet makkelijk Moge de beste winnen!
1 like
HansT
3 maart 2025 om 22:57
8
Mooi georganiseerd Vincent, het er drie gekozen (puur op gevoel).
1 like
Wat een mooie foto’s staan er weer bij echt prachtig gedaan iedereen
En Vincent je hebt de mooiste uitgekozen en dat vind ik echt
Mag de allermooiste winnen…
2 likes
De top 3 lijkt vast te liggen, maar breng vooral nog jouw stem uit mocht je dat nog niet gedaan hebben
Eddie
5 maart 2025 om 09:10
11
Gelukkig. Nog net op tijd dit topic tegengekomen.
MIjn stemmen zijn in de lagere regionen terechtgekomen .
Weer eens een bevestiging van mijn afwijkende smaak.
3 likes
Stemming afgesloten. Deze winst gaat naar @NeedforSpeedy . Proficiat! Aan jou om een nieuw thema te bedenken.
7 likes
Van harte gefeliciteerd @NeedforSpeedy
Top challenge @Colnago
2 likes
JuKo
5 maart 2025 om 20:48
14
@NeedforSpeedy gefeliciteerd met de overwinning met deze leuke woordspeling van het thema!
3 likes
APMV
5 maart 2025 om 20:52
16
Gefeliciteerd @NeedforSpeedy en bedankt voor de goede organisatie @Colnago
2 likes
Dank allen, en dank voor het organiseren @Colnago ! Leuk dat mijn spurr of the moment idea zo’n felbegeerde prijs heeft mogen opleveren . Ik ga eens broeden op een leuk thema voor challenge #121 …
10 likes
Gefeliciteerd @NeedforSpeedy !
Originele foto!
Vincent dank voor de perfecte organisatie!
1 like
Gefeliciteerd @NeedforSpeedy ruimschoots de beste
Aanmoedigingsprijs met een mooie 2e plaats voor @Darwin
En @Colnago bedankt voor het inspirerende thema en de goede organisatie
2 likes
Bro
5 maart 2025 om 21:43
20
Gefeliciteerd!! Leuk idee wordt beloond. Nu hopen dat bij de volgende thema’s net zoveel mensen meedoen.
2 likes