Stemmen 120e HF Foto Challenge 🖋️

Hier is het dan. 19 foto’s betreden de arena, slechts één behaalt eeuwige roem en de laurierkrans. De rest hoopt maar beter dat ze niet voor de leeuwen gegooid worden.
Zijn jullie klaar om deze razend spannende stemronde te aanschouwen? Te refreshen tot de duim het begeeft, te debateren over welke de stemronde hadden moeten halen, en welke er door stom geluk tussen gesukkeld zijn?

Laat het volk beslissen. Hier zijn ze. Maximaal 3 stemmen per persoon. De stemronde sluit af woensdagavond 20h stipt.

Hou er rekening mee dat de afbeeldingen in de pol gecomprimeerd zijn. neem bij twijfel nog even een kijkje in het topic.

Moge de beste winnen!

18 likes

Wat een heerlijke challenge met schitterende inzendingen. Top gedaan Vincent :+1:

:point_up_2:

2 likes

Mooi gesproken Vincent! En prima werk! :ok_hand:

2 likes

Puik geregeld weer :+1: Dank!

1 like

Hoge kwaliteit deze challenge :ok_hand:

2 likes

Het zijn allemaal top plaatjes dus de keuze was niet makkelijk :slight_smile: Moge de beste winnen!

1 like

Toffe foto’s!

1 like

Mooi georganiseerd Vincent, het er drie gekozen (puur op gevoel).

1 like

Wat een mooie foto’s staan er weer bij echt prachtig gedaan iedereen :heart_eyes:
En Vincent je hebt de mooiste uitgekozen en dat vind ik echt :+1:
Mag de allermooiste winnen…

2 likes

De top 3 lijkt vast te liggen, maar breng vooral nog jouw stem uit mocht je dat nog niet gedaan hebben :pray:

Gelukkig. Nog net op tijd dit topic tegengekomen.

MIjn stemmen zijn in de lagere regionen terechtgekomen .
Weer eens een bevestiging van mijn afwijkende smaak.

3 likes

Stemming afgesloten. Deze winst gaat naar @NeedforSpeedy. Proficiat! :clap: Aan jou om een nieuw thema te bedenken.

7 likes

Van harte gefeliciteerd @NeedforSpeedy
Top challenge @Colnago

2 likes

@NeedforSpeedy gefeliciteerd met de overwinning met deze leuke woordspeling van het thema!

3 likes

Gefeliciteerd NFS :+1:

2 likes

Gefeliciteerd @NeedforSpeedy en bedankt voor de goede organisatie @Colnago

2 likes

Dank allen, en dank voor het organiseren @Colnago ! Leuk dat mijn spurr of the moment idea zo’n felbegeerde prijs heeft mogen opleveren :sweat_smile:. Ik ga eens broeden op een leuk thema voor challenge #121…

10 likes

Gefeliciteerd @NeedforSpeedy! :+1:
Originele foto! :wink:

Vincent dank voor de perfecte organisatie! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd @NeedforSpeedy ruimschoots de beste :trophy:
Aanmoedigingsprijs met een mooie 2e plaats voor @Darwin :ok_hand:

En @Colnago bedankt voor het inspirerende thema en de goede organisatie :+1:

2 likes

Gefeliciteerd!! Leuk idee wordt beloond. Nu hopen dat bij de volgende thema’s net zoveel mensen meedoen.

2 likes