Stemmen: Foto challenge Vive la France

Je hebt me op een heel goed idee gebracht voor dit weekend :grin:
iedere week Whisky is leuk maar ik ga dit weekend voor de goede port. :sunglasses::grin:

1 like

Gestemd! Mooie inzendingen weer. Foto 12 is ook wel heel creatief :ok_hand:. Niet de scherpste foto, maar wel mijn stem.

2 likes

Wel jammer dat de spontaniteit van de ultieme campingfoto zo weinig stemmen krijgt :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Inderdaad. Wat voor krantje is het eigenlijk?

1 like

8, 12 en 14. Moge de beste winnen :trophy:

AD, zal wel een bewaarde bijlage zijn geweest van mijn Lulu…

1 like

Medisch spreekuur?

Sport?
We zullen het nooit weten…

1 like

afbeelding

:thinking:

Gevecht? Knecht?

2 likes

Weet ik veel, was gewoon met de sleurhut naar Frankrijk.
Lekkerrrrrrrr!

Utrecht?

1 like

:weary:

1 like

Lekker man. Niet van dat ingewikkelde kaasje/wijntje-gezeik, gewoon lekker ongecompliceerd.

1 like
4 likes

Oui :tophat:

1 like

Media en cultuur sectie van De Volkskrant :wink:

2 likes

In een sleurhut tussen de Nederlanders bier staan huffelen kan ook helemaal niet in Nederland, die rijden daar allemaal voor naar Frankrijk. Vaak zelfs in hetzelfde weekend.

Dat skere verbrande broodje vergeef ik je omdat ik mijn SARB vaak mis. Cool horloge.

Vive la Japon. :jp:

3 likes

@louis? Really?

1 like

Ben ik de enige die pas iets invalt om mee te doen aan een fotowedstrijd als het al te laat is? Vorige week niet in me opgekomen, dan bij het stemmen ineens… Ow dat had ik kunnen doen…

3 likes

Nee. Je bent in gezelschap. Goed, slecht, je weet het niet, maar niettemin gezelschap.

3 likes

Frankrijk is best groot Chris, iig groter dan, ik noem maar een willekeurig voorbeeld, de Noordoost-polder😜

1 like