Stemmen: Foto challenge Vive la France

Ik heb hem vorige week 5 dagen laten slapen. Had hem wellicht dagelijks moeten uppen.

1 like

Kijk, wij zijn het eens ;- )

1 like

Nee, AD/Utrechts Nieuwsblad……

1 like

Lang geleden een Festina Chrono Bike Tour de France gekocht in het geel (F16381) gekocht als werkhorloge, om mijn ā€œdureā€ Victorinox Airboss Mach3 te sparen… 2009 zou dat moeten zijn geweest. Ik heb hem nog steeds, wel zonder box en papieren, ook extra schakels zijn verloren gegaan. Hij past nu zelfs ineens weer om mijn pols, batterij leeg…

Daar had ik in dit thema toch wel iets mee kunnen doen!

2 likes

Zie nu pas dat deze challenge is geweest! :hushed: :disappointed_relieved:

Druk met verbouwen thuis. Maar geen excuus ik weet het.
Heel leuk thema @Blufkakel! :+1: :fr:

2 likes

Frankrijk is fantastisch.

2 likes

Daar ga ik, zo klein die polder maar moge zijn, ook niet in een sleurhut staan. :wink:

De laatste keer dat ik in Frankrijk serieus op vakantie was zat ik in een schattig boutique hotelletje in een wijngaard in de champagnestreek. Ik was daar, zoals dat hoort in Frankrijk, met m’n Bulgaarse maĆ®tresse terwijl bij moeders thuis de rapen gaar waren. Dde bubbly en het lokale menu waren er echter niet minder om.

Daarna zijn we doorgereden naar het Grand Hotel in Dijon zodat we eens konden kijken waar Abraham de mosterd haalt alvorens de Vogezen in te duiken richting Strasbourg. Frankrijk is inderdaad een groot en mooi land.

1 like

We zitten er jaarlijks! :heart_eyes::baguette_bread::champagne::wine_glass:
Persoonlijk liefhebber van de ruige omgeving van de Drome. Lac du Salagou is ook een klein paradijsje trouwens!

2 likes

Wij ook. 2 keer een kwartier langs de autostrade, om dan weer door te rijden richting Italiƫ :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja wij zijn ook wel eens te ver doorgereden. :rofl:
Kwamen we bij de Amalfi kust. :grin:
(Ook geen straf)

1 like

A, u is een moustache-liefhebber :rofl: :rofl:

2 likes

De lichaamsverzorging van Bulgaarse, Israƫlische, Russische en Kroatische dames is iets waar de gemiddelde Nederlandse een puntje aan kan zuigen. Om maar te zwijgen van de grotere budgetten voor ondergoed.

Was het dus maar zo’n feest, dan dacht ik niet met weemoed terug aan al die zeer, zeer smakelijke dames.

4 likes

Nutteloos verpakkingsmateriaal, het gaat tegenwoordig nooit meer over de inhoud.

2 likes

Ach, ik mag in elk stadium van het proces graag iets hebben waar me de mond in bewondering langzaam van open zakt.

Ieder z’n meug.

Hoe is dit on topic? Tja… Betere kazen. Vive la France! Als je die kaas hebt gegeten rent iedereen richting de bosrand voor dekking. Dat wel.

1 like

Who cares? :rofl: :rofl:

1 like

True. Maar we moeten de mods te vriend houden.

Ziedaar.

1 like

We moeten 3 dingen.
Ademen, water drinken en poepen,

Thx! :facepunch:

Ach ja, ik was lekker kaasjes aan het eten tijdens het schieten :sweat_smile:

(Het lijkt erop dat alle foto’s een stuk onscherper zijn. Misschien low res optie)

2 likes

Oh deze is idd wel erg scherp te idd!
Wist niet dat je een Wheeler dealer Daytona had :ok_hand:

1 like

Foto 1 is echt de mooiste. Zou een terechte winnaar zijn.

2 likes