Zo veel mooie inzendingen, zo weinig ruimte om een poll te maken. Bedankt voor alle inzendingen, er kan weer gestemd worden.
Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.
Was vast lastig kiezen met al die inzendingen.
Is een week stemmen niet wat lang?
Meestal is na 24 uur de winnaar wel bekend. Als het nek aan nek is dan zijn we er na 2 dagen meestal ook wel uit.
Vind ik lastig want een onderwerp goed belichten vind ik belangrijker dan de achtergrond .
Buiten dat,het hele horloge is niet scherp en is bij het maken van de foto is al de aandacht naar het creeren van de bokeh gegaan.
Was de opdracht nu … maak een mooie bokeh foto,dan was het een top 3 geweest.
Nu wordt ie ook top 3. Sterker nog, hij gaat glansrijk winnen. Die ordinaire gephotoshopte aarde gaat ook hoge ogen gooien. Let maar op. Zo zie je maar hoe weinig verstand van fotografie de mensen hier hebben.
Die is ook gewoon verkeerd belicht natuurlijk. Dat heeft @jotun gewoon slimmer gedaan. Ook met die lume. Plus je ziet dat hij goed is met Lightroom. Gedoseerd en goed uitgevoerd.
Foto 17…mooi belicht en goed te zien dat het polijstwerk zeer mooi is,maar waarom dat woord ‘‘licht’’ laten reflecteren zonder dat je het woord in spiegelbeeld op papier ziet.
Nu lijkt het net of het met een stift op de kast geschreven is.
Velen kennen het vast wel, maar als het om converteren naar zwartwit gaat, dan is Silver Efex (Nik) nog altijd leuke software. Althans, i.i.g. naar mijn mening dan…