nou dat is erg mooi gezegd…
Ik bedoel het is de beleving, aan me dochter vragen of ik haar horloge mag gebruiken en samen met haar en haar anna en elsa poster de foto gaan maken. Niet winnen nee dat is me nooit gelukt maar meedoen.
gelukkig want je kan al sinds gister niet meer inzenden
That’s the spirit! Gewoon lekker mee blijven doen.
Jongens het is Stem op II… 2 dus
wow
daarom. Is af en toe toch gewoon leuk. En het is juist een leuk idee wat actief moet blijven.
Vind dat @FransT al een mooi thema heeft voor de volgende wedstrijd: Nummer 14.
“Je moet schieten, anders kun je niet winnen.”
Wel nu eerst #11 stemmen. Logisch.
25 % vs 24 % voor mij, de laatste uurtjes zie ik nu
Ik ga alleen de ontknoping en eventuele blessuretijd/penalties niet meekrijgen : druk met koken-eten en de visite staat zo voor de deur. De huldiging komt vanavond laat wel
@Colnago succes he
#votefor14 Smeagol4ever
Smakelijk. Als je wint dan mag je wel een mooie tegenprestatie verwachten van @junior en @anon50762135 vind ik. Het is je in ieder geval gegund.
Rondje Sligro @FransT, komt goed …
Ik bemoei me er niet meer mij. Ik hoop stiekem op een gelijkspel, dat we nog een dagje langer mogen genieten van jullie twee mooie foto’s en een spannend eindspel.
Succes mannen!
@anon50762135, doe nog eens een stemadvies … want we hebben geen één ex aequo, maar een echte nummer één en twee! Oeps. Als dat maar goed gaat, geen gelijkspel meer! Wel spannend.
Even kijken. Dan wordt toch de filmliefhebber en hobbyfotograaf in mij wakker en kan ik niets anders doen dan de woorden van Joe Biden herhalen.
Doe je snel. Jij zit ook met de laptop op schoot hè! Haha. Nou nog een paar minuten voor één extra stem.
Lang leve de logomaker
Het staat weer 24% - 24%. Niet normaal hee.