Stemmen Fotowedstrijd #36 - Film & Serie

Yep!

1 like

FTFY … :beers:

Dat is wel te doen. Misschien maak ik volgend jaar wanneer ik ben afgestudeerd wel de overstap dan

1 like

11 :beers:

de verwachte vraag, ik pas.

Als ik mee zou doen dan zou ik niet een horloge op een dvd leggen, klik en klaar. In het begin had je nog fantastische inzendingen maar dat is kennelijk lang geleden.

1 like

Okay man, ik hoop snel van een mogelijke inzending van jou te mogen genieten.

2 likes

Klinkt een tikje zuur, maar dat mag. Iedereen doet zijn best, kijk bijvoorbeeld naar de foto van @FransT (zomaar een voorbeeld … :rofl:). Frans heeft een filmposter nagemaakt en ik moet zeggen, met verve … echt leuk gedaan en qua foto goed gelukt! Welke foto?

Foto nummer 11 en die foto verdient ieders stem. Ook die van jou. :wink: #StemOp11

1 like

Idd als je zelfs met zo’n foto kan winnen zegt het genoeg

3 likes

Dat kwam vooral door het culinaire gehalte van het bordje eten, dat maakte die povere foto meer dan goed. :joy: Zo bleek. :wink:

1 like

Ging via dé groepsapp hè … :wink:

1 like

Ow, spannend! :partying_face:

@TiBrew moet na sluiting wellicht nóg een polletje maken met een keuze uit twee foto’s om de winnaar vast te stellen! Leuk, nog 24 uur erbij … :beers:

PS …

zoals gezegd, ik doe niet mee. Heb iets beters te doen dan dvd pakken en horloge erbij en foto maken.

2 likes

Hallo 1999 :joy:

2 likes

Als het zo makkelijk is, waarom doe jij niet mee? :rofl:

2 likes

Je antwoordt de verkeerde denk ik. Je moet @eddio hebben. :joy:

Die is even een filmpje aan het kijken … :innocent:

1 like

RTL XL denk ik.

1 like

Maar wellicht kun je creativiteit brengen en een beetje :sunny: in deze donkere tijd?

2 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:… je snapt dat ik nu een foto van jou wil zien van een platgelegde tv waar je een filmhoes in beeld hebt en je horloge erop gelegd!!!
Do you accept this challenge??? :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like