Stemmen Fotowedstrijd #36 - Film & Serie

Ik ga na lang beraad met mijn innerlijke zelluf toch voor nr 10 :ok_hand: ouwe wolf… Ow wacht… Jonge wolf

1 like

Foto 11 is duidelijk een thinking man’s inzending :ok_hand:

Yup. Dat is een supergoeie inzending. Daar ga ik op stemmen.

1 like

Heb op 14 gestemd, heel mooi gedaan :ok_hand:t2:

1 like

Hey, ik heb de selectie gehaald! De tweede keer alweer. :sunglasses:
#vote12

1 like

De tering, ik sta in de finale met al dit foto geweld. Mijn stemmen gaan naar: 2 en 14 maar de rest is net zo mooi dus is echt puur op eerste gevoel.

2 likes

2 likes

Hoezo? Dat is toch gewoon “ Inglourious Basterds”, of heb ik het mis?

2 likes

Yup. Klasse uitgevoerd. Zelf zou ik er nog een donkerewolken achtergrond in gephotoshopt hebben maar dat ben ik. :joy:

2 likes

Je bent een kenner! :wink: … niet iedereen is dat, vandaar de link naar de echte filmposter. Ik vind het echt knap gedaan van Fransie. Wat mij betreft een winnaar. #StemOp11

2 likes

Zekers. Frans heeft ook mijn stem. De tweede heb ik aan mijzelf gegeven.
Als ik win, dan ga ik mijn ouders bedanken, die dit toch mogelijk hebben gemaakt. Mijn leraar, etc.

3 likes

Film liefhebber. :+1:

2 likes

:unamused::pensive::tired_face:

Ik stem op 1 en 14. En please, laat 14 winnen.
#StemOp14.
image
Sowieso, nummer 14.

@junior zegt het ook al :

Zonder een beetje begeleiding is die foto van mij trouwens ook maar een slappe hap :smile:, en snapt de helft het niet. Dus nogmaals :

6 likes

Jij hebt geen zin om een foto wedstrijd te organiseren hè :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

3 likes

Dat zal, dan moet je niet meedoen hè :rofl: … maar ûh, desnoods help ik hem bij de volgende ronde. Geen probleem.

Want, @FransT heeft de winnende foto gemaakt. Nummer 11 … :beers:

PS The making off …

Kijk, zo doe je dat @anon50762135. Even laten zien wat je maakt! Kan er ook geen twijfel over zijn. :joy:

4 likes

Mijn vrouw loopt stom te lachen: ’ ja hee…jij wil tof doen, met je helm. ’
:angry:

#Go14.

4 likes

Haha :joy: ik heb mijn lesje geleerd, ja.

Dat komt helemaal goed Fransie.

2 likes

Foto #11, zo goed dat hij twee keer op plek 1 staat :ok_hand: :tada: :tada: :tada:

2 likes