Stemmen Fotowedstrijd #36 - Film & Serie

En 14 gaat van 1 naar 4 … sorry, maar het is niet anders. :wink:

2 likes

Ben je mal, te druk met het doorkruisen van het donkere woud met Ridder Rolex opzoek naar Goldfinger van @anon50762135 :grin:

2 likes

:joy:

1 like

Foto 6 gestemd, om de dynamiek die het uitstraalt, foto 1 heb ik als tweede gestemd omdat ik het gewoon een leuk plaatje vind. M’n eigen (niet geselecteerde) inzending gebruik ik nu als achtergrond op het toegangsscherm van m’n iPhone en van m’n iPad omdat ik dit stiekem toch de mooiste foto vind😁!

1 like

Hans (mijn grote vriend), je zou het uiteraard, na wijs beraad van 10 seconden, nog kunnen veranderen in 2 keer op foto 14.
@colnago heeft ab-so-luut de mooiste gemaakt. De kleurencombinaties, het speelse effect, de blik van Gollum ; perfect. Kijk nou nog eens goed. Vriend.
#stemop14
image

2 likes

Gedaan😀!

1 like

Tot hoe laat zijn de stemloketten eigenlijk open? Zie nergens een tijd :face_with_monocle: in dit topic.

1 like

Kan het ook niet vinden (ik ben niet zo handig met internet), mijn vrouw gebruikt de iPad ook en ze vind die foto met helm leuker😂

1 like

Man man. Had ik in de fietswedstrijden maar een concurent als @FransT. Die zou zijn remmen dichtknijpen om de podiummissen niet te hoeven zoenen :joy: .
Maar serieus, hebben we het ooit zo spannend geweten? Niet goed voor mijn hart dit.

4 likes

Mijn 2e stem op foto 7 komt niet door :confused:
O well, puur voor de statistieken, foto 7, mijn stem heb je :+1:

stem dan gewoon op 14.

Nee, jij gaat ook maar een keer iets creatiefs bijdragen aan dit forum :laughing::ok_hand:

25% vs 26 % :joy:

:unamused: ik post verdomme trouw elke dag fotootjes wat ik draag. Op leuke Japanse boekjes (ipv voor een computerscherm met HF erop).

2 likes

En als dat niet elke dag een adamskostuum zou zijn zouden we je erg dankbaar zijn :ok_hand::joy:
(Grapje mensen, rustig maar)

1 like

Vergeet mijn kookcreaties niet :ramen: :spaghetti: :sushi: :bowl_with_spoon: :green_salad: :stew: :shallow_pan_of_food: Daar heb ik jou nou ook werkelijk nog nooit wat zien posten :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Mijn initiële keuzes waren gevallen op 6 en 1. Omdat bij deze verkiezingen je, zolang de stembus nog geopend is en terwijl je de tussenstand al kunt zien, je stem nog kan en mag wijzigen (noem mij eens een andere verkiezing waarbij je die luxe hebt!) heb ik je crie de coeur zo begrepen dat je graag wilt winnen. Valse bescheidenheid dus. Vandaar dat ik m’n stem heb gewijzigd naar 11 :love_you_gesture:

nee nee nee nee nee nee nee nee nee
Mee doen is belangrijker dan winnen. Stem op 14, stem op Colnago.

Sorry, te laat! Ik had net met mijzelf afgesproken slechts eenmaal mijn stem te wijzigen. Uit angst om onbetrouwbaar over te komen. :man_shrugging:

Ach, alle stemmen die deze week per post binnen komen zorgen toch voor een andere uitslag :shushing_face:

2 likes

Aahhh gemiste foto/film kans :pleading_face: