Gestemd voor nr. 18, de passie van @jurk, nr. 4 voor de schoentjes van @youngwatchenthousiast en sluit af met een lekker koffielikeurtje nr. 17 van mezelf.
Persoonlijke favorieten zijn @TomTom met z’n Bulova die perfect past bij de printplaat,
de inzending van @Sjoerd_K, érg mooi met de bruine kleuren van koffie, het generfde hout en de gele wijzerplaat die er zo uitspringt en @Stephannl met de merel, heel gaaf Hoe lang heb je er eigenlijk voor moeten wachten?
Die inzendingen van @anon53002072EV en Candide (Ik kan maar 4 gebruikers taggen?) vind ik ook een vermelding waard, heel mooie composities!
Ik vind er sowieso veel toppers tussen zitten, maar als ik iedereen moet vermelden blijf ik bezig Ben benieuwd wat er gestemd gaat worden!
Leuk om de eerste keer dat ik mee doe door de voorselectie te komen! Mijn eigen stemmen gaan uit naar @anon50762135, foto 3, weet ff niet meer van wie, en natuurlijk m’n eigen foto
Met alle respect voor de maker uitkaard, maar foto 1 welke nu de leiding heeft vind ik maar wat saaitjes. Heel tof horloge dat wel maar fototechnisch matig. Zelf gestemd voor 4,8 en 10.