Stemmen fotowedstrijd #38 - Passie

Het is zover, jullie mogen weer stemmen voor de fotowedstrijd!

Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen.

Stemmen kan tot donderdag 18 februari 16:00 uur.

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Foto 5:

Foto 6:

Foto 7:

Foto 8:

Foto 9:

Foto 10:

Foto 11:

Foto 12:

Foto 13:

Foto 14:

Foto 15:

Foto 16:

Foto 17:

Foto 18:

Foto 19:

11 likes

Gestemd voor nr. 18, de passie van @jurk, nr. 4 voor de schoentjes van @youngwatchenthousiast en sluit af met een lekker koffielikeurtje nr. 17 van mezelf. :innocent:

3 likes

Nummer 6 is het voor mij. De mooiste compositie en een superscherpe foto; kan zo uit een magazine komen!

1 like

Persoonlijke favorieten zijn @TomTom met z’n Bulova die perfect past bij de printplaat,
de inzending van @Sjoerd_K, érg mooi met de bruine kleuren van koffie, het generfde hout en de gele wijzerplaat die er zo uitspringt en @Stephannl met de merel, heel gaaf :ok_hand:t4: Hoe lang heb je er eigenlijk voor moeten wachten?

Die inzendingen van @anon53002072EV en Candide (Ik kan maar 4 gebruikers taggen?) vind ik ook een vermelding waard, heel mooie composities!

Ik vind er sowieso veel toppers tussen zitten, maar als ik iedereen moet vermelden blijf ik bezig :grin: Ben benieuwd wat er gestemd gaat worden!

4 likes

Yes weer van de partij
Het zijn geworden
Nr. 1
Nr. 8
Nr. 18

1 like

Leuk om de eerste keer dat ik mee doe door de voorselectie te komen! Mijn eigen stemmen gaan uit naar @anon50762135, foto 3, weet ff niet meer van wie, en natuurlijk m’n eigen foto :tipping_hand_woman:

1 like

image

image

2 likes

wat kan ik zeggen, zo narcistisch ben ik wel :sunglasses:

1 like

1 en 8 de mooiste en 11 de leukste, dus daar gaan m’n stemmen heen

Geluklig was ze redelijk uitgehongerd, ongeveer half uur voor zitten wachten.

1 like

Leuk, zo’n kerstmannenmutsavatar. Kan best nog wel. Toch??

1 like

gister lag er nog sneeuw dus ik vind van wel

2 likes

Als je de winnaar niet wordt, ben je in ieder geval mijn winnaar.

2 likes

Gave fotos :ok_hand:

1 like

tenor

1 like

:man_dancing: :dancer:

Jeuh, de finale gehaald :sunglasses:

Toch op andermans foto’s gestemd.

2 likes

Met alle respect voor de maker uitkaard, maar foto 1 welke nu de leiding heeft vind ik maar wat saaitjes. Heel tof horloge dat wel maar fototechnisch matig. Zelf gestemd voor 4,8 en 10.

2 likes

1 11 18 heb ik gestemd, verder allemaal erg mooie foto’s!

2 likes

Ik vind foto 3 eigenlijk te hard schreeuwen " kijk mij lekker edgy zijn" maar ik vind het optisch wel de mooiste foto :thinking:
Toch maar gestemd :sweat_smile:

1 like

Wat een mooie selectie beelden weeral!

1 like