Uitslag HF foto challenge #11 - Thema: GLAS

Nou, kat in 't bakkie Dennis (@denvro). Hij gaat lekker!
… jij kunt nu rustig op een andere foto stemmen, zoals op foto 8 bijvoorbeeld. :innocent:

1 like

Zeker! Jij denkt, ik wijzig mijn tactiek, ik positioneer mezelf als underdog misschien levert dat nog wat extra stemmen op :upside_down_face:

1 like

Foto 2 en foto 7 hebben van mij gewonnen…
Maar als ik moest kiezen… 7.

2 likes

[mompelt iets met waard en gasten] … :joy::joy::joy:
Hij gaat toch lekker onniedan? :sunglasses:

1 like

Ik ben ook blij met iedere stem die ik krijg! :pray:t2:

3 likes

Ik ook, maar vindt het lastig om goede belichting te kiezen met beperkte middelen. Ik probeer dus altijd maar wat aparts te bedenken wat niet doorsnee is. Maar er zit gewoon teveel talent hier :wink:

2 likes

Maar nr. 6 ditmaal wel een echte uitblinker. De vormen de kleuren en de lichtinval bij deze foto kloppen gewoon.
Knap gedaan @LeenV

4 likes

Foto 10 = subliem :eye:

1 like

Sluit ik me bij aan. Is van @Chillekasper toch?
Prachtfoto!

3 likes

Allereerst dank voor het organiseren en daarnaast voor het mede selecteren van mijn inzending :wink:. Er zitten schitterende inzendingen tussen :ok_hand: ik stem op foto 8; wat een heerlijke rust en mooi kleurgebruik straalt deze foto uit. Mijn complimenten :clap:

3 likes

Spannende strijd weer. Leuk!

1 like

Glas en licht is wel mijn fascinatie. Foto’s als deze maak ik vrij impulsief. Licht valt in de kamer, snel…oude krukje, glaswerk en … Even later is die zon alweer weg.
Veelal met mijn telefoon, soms met een ouderwetse Polaroid SX70.
(Zwart wit met een wat ik noem, vintage digital. Sigma DP1)

4 likes

Geslaagde foto, mijn stem heb je ook :blush:

Zelf van pole-positie (of is het poll-positie :upside_down_face:) ver weggezakt, nou ja, wel mooi door de eerste selectie gekomen dus happy :nerd_face:

2 likes

Ik zie dat ik nog veel te leren heb als het op de foto’s aan komt :rofl: toch al heel wat dat ik dit keer wel binnen de voorselectie zit!
mijn stem gaat uit naar 17 :slightly_smiling_face:

1 like

Foto 2 meest origineel😎

2 likes

Leuk om te zien dat het werk wat erin gestoken is voor elke foto in ieder geval met één stem beloond is.

3 likes

Even een subtiel upje … :camera_flash:

Nog een paar uurtjes, één nachtje dus stemmen mensen … stemmen!

giphy

Maakt niet uit op welke foto, als je maar stemt. Gewoon omdat het kan. :wink:

Oh enne, als je nog twijfelt?

Klik hier ...

5 likes

Hahaha fanatiek hoor :sunglasses:

2 likes

image

1 like

Goeeeeeeeedemorgen!

Met nog 2,5 uur :hourglass: op de klok is de spanning nog altijd om te snijden!
De foto met startnummer 7 heeft sinds donderdagochtend de leiding genomen en heeft de positie niet meer afgestaan! Heeft hij nog genoeg energie voor de eindsprint?!?

Want daar is ook de foto met startnummer 8! Hij heeft nummer 7 vanaf donderdagochtend met een gepaste 1,5 meter gevolgd, lukt het hem nog in het heetst van de strijd een move te maken?!?

En op iets meer afstand - maar ook zeker nog in de strijd - hebben we daar de foto met startnummer 10! De zogenoemde “Chasse patate”. Hij heeft zich weggebroken van het peloton, maar kan hij nog genoeg inlopen voor de eindsprint?!?

De winnaar zal bekend zijn over enkele uurtjes!

4 likes