Stemmen HF Foto Challenge #110 Tienertijd

Zo het stemmen kan beginnen voor het thema ‘Tienertijd’. Volgens mij zijn alle inzendingen door, dat is al prima nieuws. Leuke variaties op het thema, en bij sommige foto’s hoort een verhaal. Het zal een spannende stemronde gaan worden. Maximaal 3 stemmen, tot zondag 20:00. Succes alvast :slight_smile:

8 likes

Twee keer pokemon :v:

pikachu-dance

1 like

Drie keer gestemd😊

1 like

Weer leuke inzendingen ( ga natuurlijk niet op mijn eigen foto stemmen )

Wederom leuke en creatieve inzendingen! Gestemd :slight_smile:

Zoals verwacht een nek-aan-nek race…meerdere fotos met een mooie compositie en totaal verschillende invulling van het thema. Enkele deelnemers mogen al vast gaan nadenken over het nieuwe thema. Je kunt zomaar de winnaar worden. :slight_smile:

1 like

Gestemd op de foto van @Harpoen . Mooie foto, leuk onderwerp, het horloge is zelfs in stijl en niet weer zo’n standaard flatlay foto :+1:t2: Goed gedaan!

1 like

Thnx :smiley::+1:

Wat een ontzettend leuke foto’s zeg!

1 like

Complimenten allen. Bedankt voor het triggeren van herinneringen.

1 like

De laatste 2 dagen om te stemmen op je favoriete foto…en de top zit heel dicht bij elkaar. Dus doe mee en laat via de stemknop weten wie de winnaar mag gaan worden!

3 likes

We hebben een winnaar!!! Gefeliciteerd @Bro Een topfoto met een tophorloge.

Het was een spannende eindstrijd en de top 4 zat dicht bij elkaar. De fotos brachten ons weer even naar onze tienerjaren. Op naar de volgende challenge :slight_smile:

5 likes

Spannende strijd. Gefeliciteerd met de winst @Bro

1 like

Gefeliciteerd @Bro mooi lensje, kost wat maar dan heb je ook wat: goud :trophy:

En @RWay bedankt voor de organisatie en het toffe thema, het was weer leuk om (bovenin) mee te doen :+1::smiley:

2 likes

Super nice! Leuk dat mijn foto gewonnen heeft! Spannend hoe dichtbij de top bij elkaar stond. Thank allemaal en in het bijzonder @RWay voor de organisatie. Altijd leuk om te zien wat voor verschillende interpretaties er allemaal zijn op een thema! Mijn zoontje z’n favoriete nummer is momenteel “Ik zweef in Nostalgie”, dus misschien heeft dat geholpen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik zal weer eens gaan broeden op een leuk thema! Ik zal de link naar een nieuw topic tzt ook hier posten.

9 likes

Van harte gefeliciteerd @Bro! :beers:

En @RWay bedankt voor het erg leuke nostalgische thema en goede organisatie! :ok_hand:

1 like

Proficiat @Bro verliezen van jou is geen schande :innocent:

1 like

Van harte gefeliciteerd Wouter en benieuwd naar het nieuwe thema!

1 like

Van harte @Bro
Een welverdiende eerste plaats!

@RWay Bedankt voor de organisatie! Het was een mooi thema met mooie inzendingen.

2 likes

Gefeliciteerd @Bro !

1 like