🥳🥳🥳200!! 🥳🥳🥳
Heel gaaf! Gefeliciteerd!
Van harte @meisink. Je hebt gewonnen met de meeste originele foto. Gefeliciteerd en succes met het bedenken van het thema voor de volgende challenge.
Het was enorm leuk om deze challenge te organiseren. Erg tof om te zien dat jullie qua aantal, maar zeker ook qua kwaliteit van de, inzendingen de lat voor de volgende challenge weer een stukje hoger hebben weten te leggen.
Ook het aantal stemmen is door het dak gegaan. En bij meer dan 200 stemmen zou ik een pak exclusieve koffiebonen verloten. Beste @knarfie6 je bent de gelukkige winnaar. Ik stuur je een PB voor het versturen ervan.
Bedankt allemaal voor jullie enthousiaste en creatieve bijdrage. En tot de volgende…
En? 
Van harte met je overwinning @meisink! … zéér terecht gezien het plaatje wat je hebt ingeleverd. Bijzonder creatief. Mooi! Veel succes met het organiseren van de nieuwe ronde. Als je de teksten enzo zoekt, @denvro stuurt ze je vast wel door. 
Dennis, dank )e wel voor al het regelwerk en het leuke thema.
Top! Enne, je hebt de records gebroken qua aantal inzendingen en hoeveelheid stemmen.

Dank voor de felicitaties! Geweldig thema waar iedereen toch geweldige foto’s heeft gemaakt!
En supercool om te winnen met een S10 en een idioot idee!
En alle stemmers bedankt!
Ik heb al wat ideen ideeën voor een thema dus verwacht morgen avond live!
Gefeliciteerd @meisink. Voor mij was jouw creative uitspatting ook de mooiste van alle inzendingen, welke trouwens allemaal toppertjes waren.
Op naar de volgende challenge
Ik ben benieuwd wat voor thema jij gaat bedenken.
En @denvro, volgens mij had jij een zware taak om uit al die mooie inzendingen een aantal moest kiezen 
Dat zijn de beste ideeën! 
Van harte met deze overwinning, wel verdiend!
Thanks!
Van harte gefeliciteerd @meisink! 
Supergave foto, leuk bedacht en goed uitgevoerd.
Zo zie je maar dat je met een beetje creativiteit en een mobiele telefoon ook gewoon kunt winnen.
Leuk ook dat dit topic zo goed wordt ontvangen en er steeds meer mensen meedoen met leuke inzendingen. Hierdoor krijg je ook een breder publiek en een goede variëteit in de stemmen. Waar de één voor de beste foto kwaliteit kiest gaat de ander juist voor originaliteit.
@denvro leuke give away actie!

Cool! De lange versie!