Stemmen HF Foto Challenge #12

We zijn uiteindelijk geëindigd op 62 inzendingen. Ik vond het erg leuk om deze challenge te organiseren en te zien dat het thema zo velen van jullie inspireerde. Het was een bijzonder lastige opgave om de voorselectie te doen met zo veel goede/leuke/creatieve inzendingen. Ik heb naast kwaliteit ook creativiteit een belangrijke rol laten spelen bij het selectie proces.

Iedereen bedankt voor het enthousiasme en het meedoen en succes voor de ‘chosen ones’

En dan nu… Stemmen maar!

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

Stemmen kan tot en met a.s. donderdag 16/04 22:00 uur

13 likes

10 of 8, jammer dat je er 1 moet kiezen. Iets voor de volgende? Maximaal 2 stemmen?
Mooie plaatjes allemaal

1 like

Foto’s 8, 9 en 13.
Maar als er dus maar één gekozen mag worden, dán foto 13…:slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb ook getwijfeld tussen 8 en 10. Het is 8 geworden, prima foto :clap::clap:

@denvro Je had een hele opgave! Was weer een leuke editie met een leuk thema :ok_hand:

1 like

Foto 8 is professioneel. Erg mooi junior.
Maar ik kies toch voor creativiteit. Foto 13 ik hoop dat je wint :+1:t2:

2 likes

13 zoals beloofd. Puur al voor de inzet :muscle:

2 likes

Zit veel moois tussen zeg. Wat een fotografietalent op het forum.
Leuk om te zien dat de fotochallenges zo aanslaan.
Toch gekozen voor de originele invalshoek van nummer 7.

Wow, de inzendingen worden echt steeds gaver!
Mooie selectie @denvro, dat is denk ik inderdaad niet makkelijk geweest. Evenwel, dank je wel voor het organiseren. Top gedaan! :ok_hand:

Ik heb moeite te kiezen, maar mijn keus valt op nummer 5 van @GiveMeYourDough. Ik vind het een mooie foto, met de roodaccenten en de compositie. Is over nagedacht en dat spreekt me aan. Zet hem op.

Alle foto’s zijn trouwens winnaars wat mij betreft. :sunglasses:

… op je eigen foto stemmen begint trouwens wel een dingetje te worden. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen. :wink:

#StemOp8

1 like

Dank! Je staat er niet tussen dus ik houd mijn belofte tot een volgende ronde.:wink:
Voor nu foto 11. Panerai blijft mooi. Ik mis ook de Rolex Vivalto van @Hamari Briljant simpel dus anders had die mijn stem gehad.

1 like

Dat is technisch niet mogelijk. Het is of één enkele stem of de mogelijkheid om meerdere stemmen (max het aantal beschikbare keuzes) uit te brengen.

Echt hè!

Dank. Die eerste 10, 12 zijn makkelijk, die liggen voor de hand. Maar daarna is er een grote groep die je om allerlei redenen wel of niet in de voorselectie op kunt nemen.

2 likes

@meisink, ga maar vast nadenken over een nieuw thema. :rofl:
Hij gaat al best fijn! Is ook gewoon een lekkere creatieve foto … :ok_hand:

1 like

Allereerst mijn oprechte complimenten voor de mooie inzendingen. Er zitten echte pareltjes tussen :ok_hand: erger nog: de inzendingen komen kwalitatief dichter bij elkaar te liggen, waardoor de keuze steeds moeilijker wordt. Maar voor deze ronde; na 5 minuten op en neer scrollen door de foto’s bleef er voor mij qua kleurbalans steeds een uitspringen; foto 17 :pray: maar zeer veel eervolle vermeldingen! Applausoh :clap:

2 likes

Ja 13 :blush:

1 like

Ik begrijp de keuze voor foto 13 niet. Er klopt iets niet aan het perspectief.
En veel moeite doen om een foto te maken is geen garantie op een goede foto. Eerder in tegendeel zou ik zeggen.
Doe mij maar foto 2.

Van jou #studio @junior vind ik dat echt een compliment!

1 like

Staat ook in mijn top 3. Dat komt denk ik ook omdat die fantastische sunburst dial mij als bassist hier aan doet denken :sunglasses:

Misschien de lichtval. Er is niets bewerkt. Gewoon een stoel met een laken, half in de zon die door het zolderraam naar binnen valt.
En… ok een half pakje kneedgum. :wink:

1 like

Niveau gaat wel omhoog met deze fotowedstrijdjes. Leuk om te zien :ok_hand:t4:

3 likes

Ik heb altijd gezegd, ook toen ik het zelf mocht organiseren (en een voorselectie moest maken) dat ik creativiteit belangrijker vind dat een technisch perfecte foto.

Jouw foto is gewoon ontzettend leuk/creatief, technisch niet perfect maar dat hoeft ook helemaal niet. We zitten hier niet bij een fotovakschool, maar op een horlogeforum. Gewoon een ontzettend leuke creatieve plaat. Top!

… ik krijg er dorst van, koffietijd! :coffee:

Yeah right, tegen middernacht. Biertje lijkt me beter. Proost! :beers:

1 like