Stemmen HF Foto Challenge #12

Veel goeie entries! Was geen makkelijke keuze.

1 like

Mooie entries zeg :star_struck:

1 like

Wauw, ik zou er wel meer dan 1 willen kiezen.

1 like

Ziet nou verder (bijna) niemand de schoonheid van nr 3? :wink: Die mooie kleuren. Dat sfeervolle matte beeld. En die koffie waar ik heel graag een slok van zou nemen :grin:

1 like

Thanks kerel. Ik zie het als een compliment van iemand die perfecte kwaliteit foto’s weet te maken.

Zelf twijfel ik nog tussen 8 en 13. Wordt het de allerbeste of de meest creatieve? :thinking:
Misschien bewaar ik m’n stem wel tot het laatste moment om het spannend te houden.

3 likes

Ik heb gekozen voor foto 11. Twijfelde over 2 en 11, maar ik vind de donkere kleurensetting bij 11 erg gaaf.

Zitten leuke tussen hoor :slight_smile:

1 like

Gekozen voor foto 10. Geweldig bokeh, uitstekende compositie, doordacht kleurgebruik (groene dial was nog beter geweest, nu 2x blauw in de foto), verblindend contrast, weerzinwekkend materiaalgebruik, doordachte belichting.

2 likes

Zitten leuke foto’s tussen. 8 was top qua fotografie maar toch voor 11 gekozen. De koffiebonen, de kleur van de strap, de belichting al met al lekkere foto!

Foto 12 vond ik ook echt enorm gaaf maar net teveel details, de kop koffie en het schrijfboekje/pen met horloge was voldoende geweest.

Credits voor foto 13 :upside_down_face:

2 likes

… is altijd het leukst! :slight_smile:

2 likes

Even serieus foto 10 steekt er toch met koffie(kop) en schouders bovenuit toch. Heel mooi gedaan hoor.

1 like

Heerlijk.
De topics worden leuker & leuker, de kwaliteit van de foto’s steeds hoger. :+1::+1::+1::+1:

2 likes

voor mij 13 zonder twijfel, de meest originele en grappig

1 like

Ja ik zag het, of beter gezegt zag me inzending niet :thinking:.

#Foto 20

Like = vote

8 likes

Hij was natuurlijk ook niet heel origineel :grin:

ecd3c5f71105a0fa3b48a99955caca4635fcb306_1_666x500

2 likes

Voeg die 2 samen en je hebt een overheerlijke cappuccino!

3 likes

Natuurlijk nr 13, dat is pas inzet! Horloge neerleggen, een goede camera hebben en weten hoe je een foto moet maken vind ik geen inzet.

1 like

Haha, misschien moeten we samenwerken voor de volgende ronde :sweat_smile:

1 like

Je hebt al drie likes, gaat lekker … :joy: :joy: :joy:

1 like

Lastig zeg. Veel mooie foto’s ! Maar 10 it is