Stemmen HF Foto Challenge #12

Toch voor 8 gekozen. Vind het gewoon een prachtige foto @junior

1 like

Thanks! Ik vind hem ook prachtig … :wink:

#StemOp8

1 like

Terecht. Ik heb mijn verontschuldigingen al aangeboden via PB. Deze foto is er bij mij tussendoor geglipt, en daardoor niet meegekomen in het voorselectieproces. Ik ga hiervoor diep door ‘de koffie’…

Weet overigens niet welke ik dan in plaats van deze af had moeten laten vallen… :sweat_smile:

1 like

Tja. Stof hebben we al gehad hè … :rofl: :joy:

1 like

Tja, Minder creatief misschien, maar over inzet kun je denk ik weinig zeggen als je alleen maar naar het eindresultaat kijkt. Mijn foto (18) toont ook niet zoveel inzet als 13, maar ik heb er zeker niet minder werk van gemaakt om uiteindelijk tot een foto te komen.

Klik hier voor een aantal van mijn andere pogingen

Een damn klok van bonen en koekjes gemaakt, maar helaas waren achteraf de horloges niet scherp

Wat patronen geprobeerd

Iets met flow geprobeerd

Iets met vallende bonen geprobeerd

Iet meer traditioneel geprobeerd

Die bonen neerleggen kost best wat tijd elke keer.

9 likes

Die is tof man.
Je hebt je best uitgesloofd. Ik dacht dat ik lang bezig was omdat ik een kwartier bezig was met het horloge op het aflopende randje neer te leggen :thinking:
Wou hem bijna vast gaan plakken :grin:

9 likes

Thanks!
Voor de wedstrijd er toch voor gekozen om deze niet te gebruiken, omdat de horloges er een beetje vaag op staan. En het blijft natuurlijk het horlogeforum.

Maarja. Misschien toch de verkeerde keuze gemaakt haha. Volgende keer beter.

Noem het maar “geen inzet”…

3 likes

Wat dacht je van koffiecupjes achteloos in en om een weckpot ‘drapperen’. Dat gaat allemaal echt niet vanzelf hoor :sunglasses: … gemiddeld ben ik een half tot een heel uur bezig geweest met elke ‘challenge’ foto die ik tot nu toe ingeleverd heb. Van idee tot de meest geschikte foto, waaraan dan al meerdere opzetjes en foto’s vooraf zijn gegaan net zoals bij jou als ik het zo zie. Is ook leuk, beetje klooien en proberen. Mooi.

Exact.

Overigens gaat een fotowedstrijd niet per se om inzet, maar echt om het eindresultaat; om de foto. Daarvoor is het best wel handig als je “weet hoe je een foto moet maken”. :wink:

Dat dus!
Creatief met kurk, ûh koffiebonen … leuk bedacht @TiBrew. :ok_hand:

3 likes

foto 11 , krachtig

hope for the best

Jeetje wat een werk en wat een verschrikkelijke mooie foto’s.
Ook tijd over door een thuis quarantaine ?

1 like

Thanks!

Vooral in het lange paasweekend zonder de reguliere sociale contacten :wink:

3 likes

nou mij ging het bijvoorbeeld om foto 16, 18 zit effort in dat zie je. Die klok is trouwens fantastisch.

1 like

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maarja for all we know heeft dat ook een halve dag geduurd :joy:

Thanks, heb ik toch de verkeerde gekozen haha

2 likes

Ruim 150 stemmen, met nog 24 uur te gaan! Je stevent op een nieuw record af @Denvro, ga je de 200 stemmers halen? Zegt wat over de kwaliteit van alle inzendingen en het enthousiasme waarmee jouw thema is ontvangen. Leuk. :sunglasses:

Voor de twijfelaars: Heb je nog een stemadvies nodig? Goede ideeën beginnen met goede koffie!

Proost. :coffee:

4 likes

Met gemak. 150 in 24 uur --> 300 in 48 uur

Maar dat is niet zozeer mijn verdienste, maar die van al die geweldige inzendingen!

3 likes

:up:

Heb je al gestemd? Lekker!

giphy

Op naar de 200 stemmen …

Dus. :sunglasses:

1 like

Leuk weer. Breekt ook zo lekker de Corona dag. Ik heb op 10 ingezet.

Allemaal hele mooie foto’s, maar foto 13 is toch echt mijn favoriet, heel origineel.

1 like

Je gaat het vermoedelijk niet redden @TiBrew maar je verdient m.i. met je foto wel meer stemmen. Die van mij heb je al.
De klok had trouwens beter gescoord denk ik …

Maar er zitten erg veel leuke en mooie foto’s tussen.

2 likes

Dat vond ik eigenlijk ook! Klok echt heel mooi gemaakt!

2 likes