HF foto challenge #12 - Thema: Koffie

Haha, ik denk daar nog regelmatig aan terug als ik mijn boontje sta te malen. Ook heb ik het verhaal minimaal twintig keer met allerlei koffievriendjes gedeeld. Episch. :joy:

3 likes

Chris, het ging om koffie, niet om koffiedrank. Je maakt toch ook niet bij het thema Chocolade, een foto van je horloge met een koetjesreep of met een pak van die cacaofantasievlokken?

8 likes

Ach we moeten ergens beginnen, ik ben blij dat ik het tot lachwekkende anekdote heb geschopt

1 like

Het probleem is alleen dat bijna niemand het gelooft als ik het vertel. Ik moet altijd de screenshots er bij halen. :crazy_face:

1 like

:joy::joy::joy:

Wat een toewijding

1 like

Toen ik jou in dit topic zag verschijnen wist ik al dat ik een fors risico liep. Maar maak jij eens een foto van je fancy koffieapparaat, met je fancy camera’s, snob.

6 likes

Ik denk eigenlijk dat ik deze wel het mooist vind!

2 likes

En zet gelijk je horloge erbij op

3 likes

Hoho, je kunt pas vanaf morgenavond stemmen hè

1 like

oh sorry haha, ik zit er niet echt helemaal in. Maar ik houd wel van koffie :smiley:

maar dat de beste mogen winnen :wink:

2 likes

…sinds ik bonen maalde met een staafmixer…

Serieus? Zo ja, vind ik dit een mooi voorbeeld van omdenken.

1 like

Goedemorgen. Vandaag nog tot 17:00 uur de mogelijkheid om jullie inzending in te sturen. En dan zal ik vanavond het stemtopic live gooien, met een voorselectie uit de (nu nog) 60 inzendingen :sweat_smile:

11 likes

Komt ie dan: 'Ode aan een koffiepionieer’

Achtergrond info:

14 likes

Mijn stem heb je, ik voel me vereerd

Ik heb er trouwens nog eens over nagedacht, want de koffie was echt niet vies. En ik denk dat dat komt door het volgende: ook al waren die bonen verre van de juiste maalgraad en consistentie denk ik dat de machine die ik gebruikte, de Solis blabla zo weinig druk levert dat het eigenlijk een soort 1 kops filterkoffie bakje is geworden

En nog 1 om de leercurve te showen

5 likes

nu een horloge uit melkschuim ipv een blad en je hebt gewonnen :smile:

Maar je gebruikt wel een smartwatch op een horlogeforum? :thinking::thinking::thinking:

3 likes

21 likes

Jammer dat het horloge niet recht staat. Verder wel tof :slight_smile:

1 like

@govert Heel kunstig!

Ook es wat anders dan iedereen met zijn bonen, handmolens of koffiemachines die een extra hypotheek vergen :rofl:

2 likes

Eeeennnnn… Stemmen maar!

1 like