Stemmen HF Foto Challenge #13

Stemmen HF Foto Challenge #13

Het is zover! We gaan stemmen #13
Thema borden, als zijnde niet servies en wel in de vorm van aanwijs, informatie, verkeer en zo voort. Zoals de Engelsen het beter samenvatten Signs.

Totaal 30 inzendingen! Wat me niet tegenvalt omdat het thema als lastig werd bestempeld. Ik heb er 19 geselecteerd die in mijn beleving het best bij het thema zijn gebleven.
Klachten

Om bij de 19 te blijven heb ik ook “speelgoed” uitgesloten maar wel een eervolle vermelding voor de creativiteit in onderstaande collage voor creativiteit en inzet.
Ook het verzoek om coulance toe te passen met betrekking op het Rolex Toetsen bord heeft het niet gehaald, Origineler dan de servies inzendingen; ja maar ook al eens gebruikt in 2018.

En dan nu… Stemmen maar!

Foto 1
BMW
Foto 2
Breitling bij nacht
Foto 3
Covid 19
Foto 4
Danger
Foto 5
De boom eet
Foto 6
Flight
Foto 7
het land -Harlingen
Foto 8
Italy
Foto 9
Max
Foto 10
MINI
Foto 11
No friends
Foto 12
NR Plaat
Foto 13
Omega
Foto 14
Shitinox
Foto 15
Slow
Foto 16
Tijdloos
Foto 17
Trein
Foto 18
Vintage Omega
Foto 19
Wiskey

Breng je stem uit …

Moge de beste foto winnen! :camera_flash:

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

PS Maandag rond 12.00 aanstaande sluit de poll en is de winnaar van thema #13 bekend!

5 likes

Ja, 15. Die is geinig bedacht! :slight_smile:

2 likes

Ik vond foto 18 heel goed👍

1 like

Er zitten een paar leuke inzendingen tussen maar ik ga voor de eenvoud van nummer 12.
Soms is het knap lastig om iets simpels goed in beeld te brengen. Goed gedaan :ok_hand:t3:

3 likes

Dit dus. Ik stem ook op 12!

3 likes

oef we hebben een strenge jury dit keer :face_with_raised_eyebrow:

lijkt op vicky op 3:35 :joy:

3 likes

:see_no_evil: … aantal stemmen op mijn foto valt me een beetje tegen. HELP! :sunglasses:
Die foto komt trouwens ietsie beter tot zijn recht op de ware grootte (klik hier).

Maar goed, ik voelde me vanaf de eerste minuut al ‘wat beperkt’ met dit thema. Dat ligt vooral aan mij als ik naar de inzendingen kijk. Er is een mooie selectie overgebleven! Gelukkig zie ik de voor mij leukst bedachte, de foto van @TiBrew, ook de meeste stemmen krijgen. Van harte alvast! :champagne: :tada:

Dan kan ik rustig op foto 14 van @govert stemmen, ook mooi!

source

Vergeet niet te stemmen mensen! We moeten dik over de 200 stemmen om een nieuw record te zetten … :sunglasses:

1 like

NUMBER 15 IT IS !!!

3 likes

12 is een top foto! Voor een glossy zou ik deze kiezen, maar 15 raakt je hart en uiteindelijk geeft dat bij mijn stem de voorkeur.

En vergeet nr 5 niet …

3 likes

@TiBrew heb op jou gestemd! Kreeg je geen rare gezichten toen je op je knietjes een plastic poppetje fotografeerde?

2 likes

Bij twijfel. Stem:

tenor (11)

2 likes

Helaas niet door de voorronde, maar het was inderdaad een lastig thema om origineel voor de dag te komen…

Ik ga voor foto 12 :v:

1 like

Thanks! Ik ga vooralsnog goed :muscle:

Wel een beetje ja haha! Ik moest hem ook eerst verplaatsen, want hij stond in een donker hoekje. Zal er wel random uit hebben gezien;

Zet ineens iemand een geel mannetje op de weg, begint foto’s te maken en loopt vervolgens weer weg met het mannetje onder z’n arm :sweat_smile:

4 likes

Ja haha, die zullen wel denken dat je gek bent!

1 like

T zit em in de juiste vermomming…

238b44ed216058bba9e90b1db6ad2de0

3 likes

Niet mijn vermomming weggeven hè… :wink:

3 likes

Mijn stem gaat naar foto 12.

1 like

Ben voor 10 gegaan die Omega springt eruit :star_struck:

2 likes

De koplopers liggen best dicht bij elkaar!
Kunnen nog wel wat stemmen bij!
🟠🟡🟢:large_blue_circle:🟣🟤:black_circle::black_circle:🟠🟡:large_blue_circle::large_blue_circle:🟤🟤:black_circle::black_circle::white_circle:🟣:large_blue_circle:🟢🟡🟡:large_blue_circle::black_circle::white_circle:🟣:large_blue_circle:🟢🟠🟢🟣🟡:white_circle::black_circle::black_circle::black_circle::white_circle::black_circle:

2 likes

Thanks! Dat was ook helemaal de bedoeling. :slight_smile:

2 likes