Stemmen HF foto challenge #15 Stuk en Kapot

En dat met alleen een mobiele telefoon :ok_hand:t3:

:bullettrain_front::tornado:

2 likes

Ik zie dat de strijd al is gestreden, maar mijn stem gaat naar foto 3.
De kleuren passen gewoon goed bij elkaar en de compositie is leuk.

1 like

Terecht. De foto van @GiveMeYourDough is de leukste foto!

Als ik zijn inzending van te voren had gezien had ik mijn keuken niet onder laten lopen en stukgemaakt. Ik ben er nog steeds kapot van! :see_no_evil: :wink:

#StemOp8

2 likes

YESSSS, we hebben weer een winnaar. Niet echt een super spannende race voor de meeste stemmen. Toch zaten er vooraf volgens mij genoeg kanshebbers tussen. Maar er kan er maar 1 de beste zijn.

Gefeliciteerd @GiveMeYourDough !!!.

Vond het zelf ook een erg mooie foto, vooral het G-SHOCK mooi door het glas heen. Gaaf.

Je weet inmiddels wat je te doen staat. Succes met het volgende thema.

Nog 1x de foto dan als ereronde:

image

5 likes

Top👍 Terechte winnaar @GiveMeYourDough

Ps. Kan ik ook ergens een refund krijgen voor mijn kapot geslagen horloge :thinking::joy:

2 likes

Yes! In the pocket🤗
Iedereen die op mij heeft gestemd hartstikke bedankt! Ik vond het leuk thema en had m’n idee voor de foto vrijwel meteen bedacht.
@dwarrel bedankt voor het organiseren :+1:t3:
Ik heb ook al een thema voor de volgende wedstrijd dus ik gooi er vanavond meteen een topic in. Stay tuned!!!

1 like

tenor

De leukste foto heeft gewonnen, zeer terecht! @GiveMeYourDough, van harte sjef enne welkom bij het selecte gezelschap van een trio eeuwige roem. :sunglasses: … ik ben zelf niet ontevreden met een (ex aequo) tweede plaats, samen met de foto van @TiBrew. Van harte!

@dwarrel, dank je wel voor het organiseren! Ontzettend leuk thema, het heeft me wel een keuken gekost … maar toch. Was erg leuk! :rofl:

… en ik voor mijn keuken.

2 likes

Ik laat er geen gras over groeien:

2 likes

Van harte @GiveMeYourDough ! Mooie foto!
En lekker vlot met het nieuwe thema :muscle:

Ik voel me vereerd om een trapje lager te staan naast @junior

2 likes

Thanks! Dit is je kans op een gedeelde 1e plaats samen met junior en mij. Zet hem op!

2 likes