STEMMEN HF foto challenge #24 - Thema: Culinair

Voor degenen die nog even in het inzendtopic willen kijken;

    👇

HF Foto Challenge 24 - Thema Culinair - De Inzendingen

     👆

Ook de foto’s die de stemronde niet hebben behaald zijn het bekijken waard!

Ik heb op 13 gestemd. Jelena en ik vonden 13 het coolst. Omdat het grappig was, en net eens wat anders, maar toch een goede foto qua belichting en zo.

Zij vond de Swatch (9) met vissekop een eervolle vermelding waard.

Ikzelf vond foto’s 2, 10 en 12 zeker briljant, maar de Sinn was gewoon erg leuk. Technisch vind ik 10 en 12 het sterkst. Waarbij foto 15 ook fantastisch is.

Maar het deelnemersveld is over het algemeen creatief en sterk, dit keer. Leuke wedstrijd, met leuk doordachte inzendingen ook al zijn de foto’s soms minder. 16 was leuk, maar niet zo goed belicht en scherp op het horloge, degene van nummertje 8 zou een andere tafel moeten kopen. Of een sprekender plank onder het bord moeten leggen, etc.

Als 12 wint is dat fototechnisch verdiend, al vinden we het motief iets, eh, generieker. Het zou een prachtige marketing-shot zijn voor Rolex. Echt tof gedaan.

19 trouwens ook hilarisch, net als 6 en 11 (Whaaaaat? Did they throw a watch in the bowl??? – aldus Jelena)

3 likes

Foto 3 heeft mijn stem, doet me denken aan eten bij oma vroeger :smile:

2 likes

Dat wordt nog spannend zat.

1 like

Voor jou zeker! :joy::yum:

1 like

Voor @koekoek ook, want die heeft die dag dan alleen dorre aardappels en tot snot gekookte bloemkool.

Inclusief het tafelkleedje.

3 likes

:rofl:

1 like

Mijn welgemeende dank voor het compliment.

Dat was volledig per ongeluk.

1 like

Story of my life… Nooit iets winnen, maar wel áltijd een eervolle vermelding :smirk:

2 likes

Eerst gestemd en toen pas de uitslag bekeken.nr 17. Deze keer eens niet de enige die de betreffende foto mooi vond. Nu zijn we al met z’n tweeën. We zullen maar denken,de winnaar kan t wel zonder mij.

2 likes

Legende of niet… Ik stem op 12. Veruit de beste foto. Compositie mooi, schitterende kleurgebruik en goed gewerkt met scherpte-diepte :ok_hand: chapeau

1 like

you know it!! Zo werkt marketing ook, men bedenkt een reclame die inspeelt op een bepaalde emotie, in dit geval nostalgie. Werters echte, bolletje, calvé pindakaas… wie is er niet groot mee geworden :laughing:

1 like

Of Unox. Die hebben zelfs een heerlijk oubollig muziekje er onder.

2 likes

oh ja!! (loopt neuriënd naar de voorraadkast) :sweat_smile:

1 like

Zo jammer dat ze de Hidden Sound System aflevering van Jiskefet (uit de Multilul reeks) van YouTube hebben gehaald.

2 likes

Tot wanneer kan er eigenlijk gestemd worden ? :thinking: :upside_down_face:

1 like

Serieus? :roll_eyes: :see_no_evil:
Zoals onderaan in bericht 1 en nogmaals herhaald in bericht 28 kan dit tot vanavond 21:30 uur. :+1: :grin:

Foto 14 Top…! :ok_hand:

1 like

Ik wilde het weer even onder de aandacht brengen Henk :slight_smile:

1 like

Ah, oke! Goed gedacht! Al over de 200 stemmen! Top!!

1 like