STEMMEN HF foto challenge #24 - Thema: Culinair

Thema: Culinair

Allereerst iedereen bedankt voor de inzending!

Manman, wat stijgt het niveau met elke nieuwe ronde!
Het wordt dan ook steeds lastiger om een keuze te maken uit alle inzendingen. Ik heb mijn best gedaan, en bedenk, dit is mijn persoonlijke voorkeur. Mocht je foto er niet bij zitten, sorry.

Ik heb een persoonlijke selectie (… het is een voorrecht, maar ook een last! :see_no_evil:) gemaakt van 19 foto’s die doorgaan naar de stemronde. Meer dan 19 lukt helaas niet met de poll-optie, nou ja voor mij zijn het allemaal winnaars. Überhaupt, dat je de moeite doet een leuk kiekje te maken, top. Iedereen bedankt voor het inzenden van je foto! :ok_hand:

Maar goed, er kan er uiteindelijk maar één de winnaar zijn en dat bepaal jij met je stem. Daar gaan we dan. Hieronder alle door mij geselecteerde foto’s, in volstrekt willekeurige volgorde.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18


Foto 19

Breng je stem uit …

Moge de beste foto winnen! :camera_flash:

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

PS Komende dinsdag 21:30 uur sluit ik de poll en maak ik de winnaar bekend. Hij/zij mag zich vast opmaken voor het organiseren van de volgende editie. Leuk man!

8 likes

Als foto 3 deze wedstrijd niet wint verslind ik persoonlijk dat stuk schoenzool dat op het bord van @koekoek ligt. Dan maar een week moeilijk kijken en zuchten op de porseleinen pony.

Daniël verdient deze uitverkiezing. Gewoon. Als oeuvreprijs.

17 likes

Foto 3 maakt me verdrietig. @koekoek Zal ik een keertje voor je koken? Mijn specialiteiten zijn penne met verse bolognese saus, eveneens verse pompoensoep en lasagne uit de oven. :ok_hand:

11 likes

Foto 3!

3 likes

Dit dus! Legende op HF

2 likes

Diepvriespizza lust hij niet, maar verder eet hij alles.

1 like

Een legende wint geen foto wedstrijd door alleen maar mee te doen. Ik had 'm niet eens geselecteerd.

3 likes

Ja ik neig ook naar 3. Doet me denken aan de dagen dat mijn vader vroeger weleens kookte.

3 likes

Gelukkig is hij goed uit die kliniek gekomen. Daar ben ik blij om.

2 likes

Doe eens gek, ik sta gewoon in de top 19 :heart_eyes:

1 like

Uiteraard op #3 gestemd :heart_eyes::fire::v:

3 likes

Ik mag hopen dat #12 met deze serieus strakke foto het niet gaat verliezen van #3 (de legende kan me wat :sweat_smile:)

3 likes

Van wie is die foto eigenlijk?

Het gaat toch ook om de creativiteit. En die is bij foto 3 uniek! Daarom mijn selectie. Ik vond dat deze niet mocht ontbreken. Het is nu aan de stemmers!

2 likes

Heb je al een tijd afgesproken met @koekoek?

2 likes

Haha dat ga ik maar snel doen ja. :joy:

2 likes

Foto 13, om het leuke geheel.

3 likes

16 natuurlijk

1 like

Veel twijfel hier nog. Foto 3 is populair en ik ben een volger. Die hamburger? Ziet er heerlijk uit. Toch maar foto 6👍

2 likes

Ik ga voor 12. mooie kadervulling, mooie kleurencombinatie.

1 like