Meistersinger Only

Ik denk dat je dat zojuist zelf verteld hebt met :
" Even kijken hoe laat het is en dan moeten gaan rekenen hoeveel 1 streepje ook weer was "

Denk dat veel mensen het toch afschrikt.

Zelf dacht dit namelijk ook maar toch vond ik het hele mooie horloges en heb ik de gok genomen.
Een paar dagen om de pols de eerste keer en het went…ik lees het net zo snel af als een normaal horloge.

1 like

Aanschaffen, nooit meer verkopen :fist::sunglasses:

Heb de mijne inmiddels 8 jaar.

Ik ook, kwestie van gewenning :+1:

2 likes

Ik heb best wel spijt dat ik hem destijds verkocht heb…, zijn zeer mooie horloges…

Boost/up it is!

6 likes


NL Edition 2015

5 likes

Even stemmen ronselen voor foto 14 :hugs:

Wel “sportief” op een groen rubberen band. Wat vinden jullie?

4 likes

Denk laatste keer om voordat ie in de verkoop gaat.

7 likes

Mooi, bruine band met zwarte dial vind ik altijd wel tricky. Deze canvas (?) band past er mooi bij! Mooie combi zo!

2 likes

Thanks! Canvas band idd. Het is een diep donkerblauwe sunburst wijzerplaat :slight_smile:

Mocht je interesse hebben dan laat maar weten!

1 like

Welke maat is deze?

43mm, donkerblauwe plaat, limited edition (28 van 48 stuks) gemaakt als proef om de blauwe kleur in de markt te proberen. De proef was wel een succes aangezien nu bijna alle modellen in het blauw te krijgen zijn :wink:

Vandaar ook de 13 ipv 01 op de wijzerplaat, een kleine eigenaardigheid alleen op deze limited

3 likes

jammer, 43mm is te groot voor mijn polsjes

1 like

Even een up voor de Meistersinger draad, met Unomatik met power reserve meter. Limited Edition met glow in the dark wijzerplaat.
Ik overweeg deze te gaan verkopen, dus mocht je interesse hebben, stuur me een pb


4 likes



No3 vandaag op rubber

2 likes

Die 38mm perigraph lijkt onvindbaar. Of wel vindbaar, maar niet koopbaar. Dus voor nu the next best thing: een 43mm. Blauwe band werkt heel goed met de blauwe wijzer! Maar mocht iemand zijn 38mm willen ruilen met een mooie 43mm, ben ik bereikbaar!

2 likes

… en die verkoop is al geweest ben ik bang? Wat een unicum van een MS!

Haha nee uiteindelijk besloten toch te houden!

1 like

Wijs besluit!

Leuk dat 13! Een extra detail is altijd leuk! Net wat anders.
Alhoewel je dat met een meistersinger toch al hebt.
(Is het ontbreken van een wijzer een EXTRA detail🙂)