STEMMEN HF foto challenge #24 - Thema: Culinair

Die smeekbede van ome @anon50762135 kon ik niet negeren (en mea culpa voor de andere inzenders) dus feest in casa @koekoek!!

1 like

Van harte gefeliciteerd met jouw overwinning @koekoek!

En allen die op foto 17 hebben gestemd: dank jullie welšŸ˜!

4 likes

Dat is een Russische Slava quartz :slightly_smiling_face:

2 likes

Gefeliciteerd @koekoek!!! :tada:

@koekoek, al een idee voor het volgende thema?

@koekoek HELD !

elke dag dat etenā€¦

2 likes

Prutsen met piepers :+1:

Het is leuk dat jij wint met een aardappel @koekoek maar bij de andere deelnemers zijn nu de rapen gaar.

Proficiat :relaxed:

3 likes

Wie had dat gedacht haha! Voor de gein een fototje ingezonden en omdat enkele anderen het een mooie coup vonden om die te laten winnen heb ik gewonnen. Mijn dank gaat uit naar de stemmers en de pluggers :partying_face:

20 likes

Waar is dat topic van Candide gebleven?

Dichtgevlagd. Kom op mensen. Iedereen weet dat dit een uitslag met een knipoog is. Zoals de selectie van de foto van @koekoek sowieso al met een knipoog was.

Dat was natuurlijk gewoon hartstikke waar. :joy:

Welnee. Er zijn 23 bloedserieuze rondes geweest zonder knipoog en hierna zullen nog vele rondes volgen. Ook allemaal zonder knipoog.

Namens de coup-commissie de terechte en enige echte felicitaties voor @Bwatched met de beste foto (stak er inderdaad met kop en schouders bovenuit) en felicitaties voor @koekoek met het gegeven dat hij nu een nieuw onderwerp mag verzinnen.

En laten we allemaal hopen dat hij een keer een wat betere maaltijd voor zijn neus gezegd krijgt.

Gegroet,

Candide

15 likes

En dan verdwijnt het?

Sommigen kun er slecht tegen hun verlies.

4 likes

@Climholland woordkunst wat mij betreft.

2 likes

Foto 8 is absoluut een topper :ok_hand::ok_hand:

1 like

Jesus waarom dat nou weer? zocht me het lazurus

Nee joh. De volgende foto challenge wordt het thema Lotus Elise. :sunglasses: Maar zonder gekkigheid ik ga nog even broeden op een leuk thema en zetten we de topics weer door.

6 likes

Mijn protestfoto ook (maar ik heb niet gevlagd) :open_mouth:

Helaas net te laat om te stemmen maar er zaten een paar hele mooie tussen. 6,8,9,12 en 13 :ok_hand:

3 likes

Ach, laten we niet hypocriet doen over het ronselen van stemmen, daar zijn we op dit forum niet vies van. Zijn jullie vergeten hoe HF de foto van @anon53002072EV op de Oris-kalender stemde? En nu weer de lobby van de Mannen van de Tijd?

Dan niet miepen als er een keertje een overvalletje op een eigen topic wordt gepleegd.

6 likes