Gestemd op foto 10.
Alvast gefeliciteerd @anon50762135, prachtige foto .
Foto 5. Gave sfeer!
De tering, met het beste making of verhaal. De GS 2 of 3 maanden kwijt, en ergens tussen de 180 en 700 Euro armer.
Sjezus… Weer niet door de voorselectie. Ik moet wel de meest belabberde foto ever gemaakt hebben ach ja, volgende ronde nieuwe kansen.
Candide heeft mijn stem gewoon het meest fraaie plaatje.
Je hebt er gelukkig nog een paar.
Da’s boodschappengeld. Keertje minder uit eten de rest van 2020 en klaar ben je.
Ik had hem wel bij de eindselectie verwacht, eigenlijk.
Gewoon blijven insturen. Uiteindelijk komt het een keer goed.
Foto 5, met voorsprong de mooiste
ik ga voor 10, ben gek op kleur en dat komt op deze foto het mooist naar voren
U bent kleurenblind?
Foto 10 by far
Dank. Gelukkig kan er nog vijf dagen gestemd worden, dus in totaal zeven in plaats van de gebruikelijke twee. Dus het kan nog alle kanten op. Daniël skirre amateur die je bent.
Thanks! Mazzeltje van mijn kant dat mn NA in een japanse doos geleverd werd
Meer dan genoeg tijd om op je in te kunnen lopen
Maar ere wie ere toekomt; jij hebt inderdaad een bijzonder fraai plaatje geschoten
Ik vind de jouwe top met die reflectie. Dacht zelfs even dat je een Japanse krant had gescoord om mij te dissen.
Onze geliefde Japanse esdoorn gered uit een tuin die hardhandig zou worden omgeploegd, hier jarenlang verzorgd (tot hier niks gelogen) wachtende op het HF foto-moment. En precies op het goede moment ook nog 2kleurig…
Maar helaas. Ach ja, niet meedoen is nooit winnen.
Hoe dan ook vrijwel alle inzendingen zijn goed genoeg. Maar op slechts 1 foto is men echt creatief geweest, niet ergens bij of op gelegd maar gewoon gevouwen.
Foto 19
Van wie is foto 15?
Bedankt