Stemmen HF Foto challenge #25 Japan

ik ga voor 10, ben gek op kleur en dat komt op deze foto het mooist naar voren

2 likes

U bent kleurenblind? :innocent:

3 likes

:wink:

2 likes

Foto 10 by far

1 like

Dank. Gelukkig kan er nog vijf dagen gestemd worden, dus in totaal zeven in plaats van de gebruikelijke twee. Dus het kan nog alle kanten op. :joy: Daniël skirre amateur die je bent.

1 like

:raised_hands: :grin:

Thanks! Mazzeltje van mijn kant dat mn NA in een japanse doos geleverd werd :sweat_smile:

:smiling_face_with_three_hearts:

Meer dan genoeg tijd om op je in te kunnen lopen :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:
Maar ere wie ere toekomt; jij hebt inderdaad een bijzonder fraai plaatje geschoten :ok_hand:

Ik vind de jouwe top met die reflectie. Dacht zelfs even dat je een Japanse krant had gescoord om mij te dissen. :joy:

1 like

Onze geliefde Japanse esdoorn gered uit een tuin die hardhandig zou worden omgeploegd, hier jarenlang verzorgd (tot hier niks gelogen) wachtende op het HF foto-moment. En precies op het goede moment ook nog 2kleurig…
Maar helaas. Ach ja, niet meedoen is nooit winnen.

Hoe dan ook vrijwel alle inzendingen zijn goed genoeg. Maar op slechts 1 foto is men echt creatief geweest, niet ergens bij of op gelegd maar gewoon gevouwen.

Foto 19 :+1:t3:

1 like

Van wie is foto 15?

Van chef kleurplaten @kaydw.

2 likes

Bedankt :sunglasses:

1 like

Wel treurig dat mijn mooie foto er niet bij zat terwijl ik 52 likes heb gescoord :sob:

4 likes

Het leven is hard he…:face_with_thermometer:

Vooral de compositie was briljant. Zie je weinig op dat niveau.

1 like

Ja die was top.

5 likes

En heb er de hele middag aan gespendeerd om exact de juiste hoek te krijgen voor de perfecte foto. Allemaal voor niks :sob:

4 likes

:joy:

1 like

Ik vond het terecht. Veels te schokking…! Heb thuis al de nodige ruzie gehad…’Waarom ik zo’n foto’s stiekem zit te kijken’.

3 likes

Wat is er met de Poll gebeurd @koekoek? Ik zie nul stemmen staan.

Ik kreeg een notificatie.

1 like