Stemmen HF Foto challenge #25 Japan

Foto 5. Gave sfeer! :+1:

1 like

De tering, met het beste making of verhaal. De GS 2 of 3 maanden kwijt, en ergens tussen de 180 en 700 Euro armer.

3 likes

Sjezus… Weer niet door de voorselectie. Ik moet wel de meest belabberde foto ever gemaakt hebben :sweat_smile: ach ja, volgende ronde nieuwe kansen.

Candide heeft mijn stem :+1: gewoon het meest fraaie plaatje.

2 likes

Je hebt er gelukkig nog een paar.

Da’s boodschappengeld. Keertje minder uit eten de rest van 2020 en klaar ben je. :wink:

Ik had hem wel bij de eindselectie verwacht, eigenlijk.

Ik ook :sweat_smile: ach ja… Better next time

Gewoon blijven insturen. Uiteindelijk komt het een keer goed. :wink:

Foto 5, met voorsprong de mooiste

2 likes

ik ga voor 10, ben gek op kleur en dat komt op deze foto het mooist naar voren

2 likes

U bent kleurenblind? :innocent:

3 likes

:wink:

2 likes

Foto 10 by far

1 like

Dank. Gelukkig kan er nog vijf dagen gestemd worden, dus in totaal zeven in plaats van de gebruikelijke twee. Dus het kan nog alle kanten op. :joy: Daniël skirre amateur die je bent.

1 like

:raised_hands: :grin:

Thanks! Mazzeltje van mijn kant dat mn NA in een japanse doos geleverd werd :sweat_smile:

:smiling_face_with_three_hearts:

Meer dan genoeg tijd om op je in te kunnen lopen :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:
Maar ere wie ere toekomt; jij hebt inderdaad een bijzonder fraai plaatje geschoten :ok_hand:

Ik vind de jouwe top met die reflectie. Dacht zelfs even dat je een Japanse krant had gescoord om mij te dissen. :joy:

1 like

Onze geliefde Japanse esdoorn gered uit een tuin die hardhandig zou worden omgeploegd, hier jarenlang verzorgd (tot hier niks gelogen) wachtende op het HF foto-moment. En precies op het goede moment ook nog 2kleurig…
Maar helaas. Ach ja, niet meedoen is nooit winnen.

Hoe dan ook vrijwel alle inzendingen zijn goed genoeg. Maar op slechts 1 foto is men echt creatief geweest, niet ergens bij of op gelegd maar gewoon gevouwen.

Foto 19 :+1:t3:

1 like

Van wie is foto 15?

Van chef kleurplaten @kaydw.

2 likes

Bedankt :sunglasses:

1 like

Wel treurig dat mijn mooie foto er niet bij zat terwijl ik 52 likes heb gescoord :sob:

4 likes