Het stoere weekje zit er weer op. 61 geldige inzendingen. Ik weet niet of het een record is, maar stoer is het zeker. Met zoveel inzendingen komen er helaas best veel foto’s niet door de voorronde. Niet huilen als je er niet tussen zit, da’s niet stoer. En nu mogen jullie stemmen.
Copy/paste van iemand anders omdat ik zo lui ben:
Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.
Stemmen kan tot zaterdag 12:00.
En onthoud, meedoen is leuker dan winnen, want dan moet je de volgende foto wedstrijd organiseren.
Ik vind foto 12 toch wel het meest de kwalificatie ‘stoer’ oproepen (zónder dat er een begeleidende tekst bij nodig is). Wél jammer van die croco horlogeband; dat had beter staal of buffelleer kunnen zijn…