Stemmen HF foto challenge #31 STOER

Go 1, 9 en 10!

2 likes

Nummer 17 snap ik echt geen snars van evenals de laatste heeft toch niks met het thema te maken? Nummer 12 is heel mooi gedaan

ik denk dat @lasteraar een trolletje heel stoer vindt, dat het een oude archieffoto is die al 10x is langsgekomen, zien we maar weer door de vingers

1 like

Foto 1 is voor mij overduidelijk de nummer 1 :slight_smile:

Yess, we doen weer mee. :smile: Ik stem op 2, 7 en 9.

1 like

Foto 13 met de stoere :cat2:

8 , 11 , en. 12. gestemd. Als ik ze nog eens goed bekijk lijken ze wel wat op elkaar. Nou ja… Dan is dat dus mijn smaak.

1 like

Zet 'm op 10 en 15! :slight_smile:

1 like

Ik moest echt van afschuw wegkijken bij foto 7.

1 like

Naast Reneé Froger blijkt Gordon zich ook op dit forum te bevinden.

nog een dagje om te stemmen, wat stoer (al lijkt de race weer gelopen deze keer)

Even een paar daagjes HF gemist, maar valt niet tegen om a) geselecteerd te zijn en b) nog nog vrij hoog in de ranking te staan.

VOTE FOR 6 :v:

zelf op 18 gestemd, mooie foto :ok_hand:

1 like

Ik vind foto 12 toch wel het meest de kwalificatie ‘stoer’ oproepen (zónder dat er een begeleidende tekst bij nodig is). Wél jammer van die croco horlogeband; dat had beter staal of buffelleer kunnen zijn… :wink:

volgens mij is het leer van een kippenpoot ofzo

Oh, maar dán is het alsnog best stoer…:sunglasses:

nog een uur om te stemmen!

1 like

En het is gedaan met de stoere praat. Gefeliciteerd @Oni met wederom een prachtige, sfeervolle plaat.

image

Ik heb gehoord dat het volgende topic al in de startblokken staat, dus lichten uit en spots aan voor foto challenge #32.

7c37de5c6dad3365e46f2deb3b03acc8

4 likes

I see what you did there :smirk:

het nieuwe topic is live:

1 like

@Oni , Van harte gefeliciteerd!

Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in

De lijst van de eeuwige roem.

Succes met de organisatie de nieuwe ronde!

Proficiat @Oni Dat rookkanon deed het hem. :grinning:

2 likes