Stemmen: HF Foto Challenge #5: Warmte

Wel lekker hoor, al die emotie terwijl de regels helder zijn … alsof je het ooit goed doet?! :innocent:

Allereerst, bewerkte foto’s mogen gewoon mits de foto’s (aantoonbaar) door jezelf zijn gemaakt (en dat zijn ze) enne de winnaar van de vorige editie selecteert een vijtiental foto’s voor de stemming. Tja, dan vallen er ook een paar af. Dat daar mooie tussen zitten zoals die van Daan, ongetwijfeld … maar gelukkig is smaak iets heel persoonlijks. :wink:

Minder ouwehoeren, meer stemmen!

giphy

Ben het 100% met je eens. :rofl:

Helaas is het niet kies op je eigen plaatje te stemmen, dus dat laat ik graag aan de ruim 70 likes over die ik met die prachtige en creatieve ‘gestapelde foto’ heb gekregen… :sunglasses: tralala, oh oeps dan moet ik het volgende thema verzinnen hè? Geeft weer stof tot nadenken!

1 like

Helemaal mee eens. Dit is de reden waarom ik ook niet op 1 heb gestemd.

1 like

Ben je erg ont @Daan010?

4 likes

Ik houd op met zeuren, anders zit ik straks ook in de ballenbak met @TheWornWatch en @youngwatchenthousiast

4 likes

:frowning:

1 like

Ja even daarover gesproken, ik ga mijn hobbelschaap niet delen. Misschien krijg je een S&C chocolaatje van mij.

4 likes

De strip is al af in mijn hoofd :joy::+1:

:joy::+1:

3 likes

De week is nog jong, er komt vast nog wel een lekker fittie voorbij…:wink:

3 likes

Inderdaad en het zal wel weer over Rolex gaan. Oh wacht, jouw foto bevat ook een Rolex hè? @Jurk, ik zie kansen :joy: … volgende keer gewoon je Tudor op de foto zetten dan kom je zeker bij de laatste 15 ûh, 16. geintje man, kom op nou! :sunglasses:

Had ik al gezegd: Stem op 1! :innocent:

3 likes

Geen idee, zojuist gedaan. Dank alvast voor de likes!

1 like

De regels zijn wel duidelijk hoor. Het is ook een juiste inzending. Supergaaf, creatief bedacht en prima uitgewerkt.
Maar sommigen vinden een “echte” foto gewoon leuker. Niks mis mee toch?
Iedet z’n eigen ding, geen reden de “emotie” van een ander als kritiek op te vatten.

1 like

Ik vatte het ook niet als kritiek op en al helemaal niet van jou. Jij bent immers een der grondleggers dezes, de allereerste winnaar … :sunglasses:

Terecht!
Daarom had ik er ook twee gemaakt, één met en één zonder fikkie. :joy:

1 like

Gelukkig!

Als je dat maar onthoudt :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gelukkig mag jij volgende ronde niet meedoen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vriendjes?

1 like

Je begrijpt dat ik voor élke fotowedstrijd nu een Rolex foto ga insturen hè… :rofl:
Mag ik een thema aandragen (mbt m’n eigen geklaag): Kinderachtig

Ik ben alvast begonnen:

2 likes