Stemmen HF foto challenge #50 Kantoor

Het kantoorweekje zit er weer op. Snel geteld 32 inzendingen. Met een blinddoek op heb ik er een paar weggestreept. Op de overblijvers kun je de komende 2 dagen stemmen.

Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.

Stemmen kan tot a.s. zaterdag 12:00.

En onthoud, meedoen is leuker dan winnen, want dan moet je de volgende foto wedstrijd organiseren.

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18

0 stemmers

Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:

Foto 4:

Foto 5:

Foto 6:

Foto 7:

Foto 8:

Foto 9:

Foto 10:

Foto 11:

Foto 12:

Foto 13:

Foto 14:

Foto 15:

Foto 16:

Foto 17:

Foto 18:

3 likes

In memoriam van C andide op foto 1 gestemd :innocent:

3 likes

Dat geloof je zelf :joy:

Foto 1 gestemd,gruwelijk mooi horloge :grin:

1 like

En een gruwelijk mooie foto. Een hoog niveau trouwens dit keer, een boel mooie fotos. Maar #1 steekt er wel met kop en schouders boven uit.

dat komt natuurlijk door het fantastische onderwerp

Inderdaad mooie foto’s.
Ik heb 1 en 2 gestemd, mooie foto’s en mooie horloges.

Op een mooie foto met een horloge die ik minder vind zou ik wel stemmen, andersom niet. Dit even ter overbodige informatie :wink:

Het lijkt erop dat het een titanenstrijd wordt tussen zwaargewicht anon50762135EV (FKA 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐢𝐝𝐞) met foto 1 en 3-voudig winnaar Yoni (FKA 𝟒𝟓𝟕𝟎𝟕𝟖) met foto 3.

2 likes

Het belooft een ware fotofinish te worden

2 likes

Ik heb op foto 1 gestemd ter ere van ome Candy die nu onder de verboden woorden valt. Hij is zeer vereerd om toch nog zo aanwezig te zijn bij zijn afwezigheid.

Ik denk dat hij van boven met een glimlach meekijkt :grinning:

1 like

Hoewel :thinking:

1 like

3, 12 en 17 gestemd. Mijn foto is zowaar de slechtste foto van de eindronde. :sweat_smile:

Hahaha, ik zie nu dat ik er helemaal niet bij stond en had vanaf mijn telefoon gestemd maar ben het “Nu stemmen” vergeten in te drukken…

Snel goed gemaakt want ik heb tegen afbeelding gezegd dat ik wel voor hem zou stemmen :slight_smile:

Grappig dat “verboden” woorden wel in een blur door de ballotage komen…
Tot ik wil plaatsen en dan toch weer die melding :joy:

We gaan het even creatief oplossen, zie boven :wink:

Edit: en anders doen we het voortaan zo, Kandiede deur even open doen :joy:

2 likes

Bij foto 9 dacht ik eerst dat het de controlekamer van een Sovjet-kerncentrale was maar daar gebruiken ze natuurlijk geen Duits, en ook ‘terug’ was een feature die ze graag hadden gehad.

Maar dan blijft de vraag wie een teletijdmachine heeft op zijn werk?

1 like

Natuurlijk 1, maar ook voor 8 en 17 gestemd, mooie foto’s!

En het is klaar. Yoni gefeliciteerd met de overwinning!

1 like

Proficiat @Oni, jij schrijfgekke desk-explorer . :tada:

1 like

Bedankt voor de stemmen allemaal. En meteen weer door:

Gefeliciteerd @Oni :partying_face::tada: