Een gevalletje ‘close but no cigar’: idee goed, elementen aanwezig maar uitvoering laat toch wat te wensen over.
@Loderoelofs gefeliciteerd met dit uitstekende staaltje creativiteit, je bent de winnaar van challenge nummer 72, Spuiten en Slikken!
Speciale vermelding voor @Redchilly die zijn vrouw zo gek kreeg om in de blote kano (copyright @HanDavinci) mee te doen aan zijn fotoproject.
En natuurlijk een speciale vermelding voor @jurk die het maakproces treffend heeft samengevat in een geslaagde strip. Niet alleen grappig, maar ook nog eens uitstekend getekend, daar zou je wat mee moeten gaan doen!
Allemaal zeer bedankt voor het meedoen, jullie waren stuk voor stuk geweldig!
@Loderoelofs, we zijn allemaal erg benieuwd welk thema je gaat verzinnen voor de volgende challenge!
Met recht een winnaar
@Blufkakel dank voor het zeer succesvol hosten van de challenge. Heel graag gedaan.
@Loderoelofs gefeliciteerd
Dank dank dank,
Ik zit net op het vliegtuig terug naar België na een lange vermoeiende, maar geslaagde dag, Salone Di mobile in Milaan.
Ik neem een goede nachtrust en zal morgen eens kijken wat we kunnen bedenken.
Bedankt.
Lode
Voor mij een stem voor nr. 18. Alhoewel het merendeel van de capsules geen opiaten zijn (Ik zie vooral veel sterktes Elvanse en een doosje Temazepam…)
Misschien moet je even en Ritalinnetje nemen. De stemming zit er namelijk al op.
Gefeliciteerd @Loderoelofs!
@Blufkakel bedankt voor het organiseren. Het was een hele leuke opdracht!
@Redchilly Ik heb toch weer een onderdeel van je vrouw leren kennen die ik nog niet had gezien
Loderoelofs van harte gefeliciteerd met je overwinning
Hele mooie foto en uiterst origineel verzonnen bij dit thema CHAPOT
Bedankt voor het leuke thema was echt uitdagend jij ook CHAPOT hoor
Het was mij een genoegen.