Tijd om te stemmen. Het viel niet mee om er 19 fatsoenlijke plaatjes uit te halen voor de stemronde, maar het is uiteindelijk gelukt. Het feit dat zelfs @Blauwbeer de stemming heeft gehaald, zegt eigenlijk alles.
NB: de overduidelijke Photoshopkunstenarij heb ik maar even weggelaten. Het is tenslotte een foto challenge en geen digitale knutselchallenge.
Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.
Stemmen kan tot a.s. vrijdag 20:00 uur.
En onthoud, meedoen is leuker dan winnen, want dan moet je de volgende foto wedstrijd organiseren.
Ik heb al gewonnen! Voor de eerste keer meegedaan, en in de selectie gekomen. Ben nog niet lang lid, dus daarop al trots Heb ook geen moderne foto-apparatuur meer, slechts een mobieltje. Wel jammer dat een klote-foto van een poesje waarschijnlijk gaat winnen @Redchilly , ook als je het niet wint, wel de coolste en gedurfde inzending hoor! Mijn vriendin zou waarschijnlijk wel meewerken aan zo’n foto voor privégebruik, maar openbaar op het internet niet denk ik…
Foto 5 vind ik underrated. Ervan uitgaande dat de plaat mogelijk hiphop is? In dat geval, beatproductie en wiet gaan al jaren samen, alles lijkt in het eigen thema te passen in de foto