Stemmen HF foto challenge #73 "CLEAN"

Tijd om te stemmen.

Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.

Stemmen kan tot a.s. zondag klokslag middernacht, daarna moet je naar huis assepoester…

En onthoud, meedoen is leuker dan winnen, want als je wint moet je het organiseren en daar hoort bij: huilen, smeken en andere winnaars lastigvallen omdat je toch een beetje een technoob bent.

7 likes

Ik heb op 2,5 en 9 gestemd
Iedereen succes :slightly_smiling_face:

2 likes

3, 5, 14 :+1:t4:

1 like

3,4,5 :grin:

1 like

Één stem, pheauteau 16 :+1:

Blijf helaas op 2 stemmen hangen.

6,14 en 16 :v:

5, 8 en 16 gestemd. Succes aan de inzenders :four_leaf_clover:

Foto 3 , 4 en 15 gestemd…en ja , ik heb met een ‘schoon’ geweten gestemd

1 like

Foto 2 omdat ie zo schattig is.

Foto 3 @anon53002072EV (die Breitling kan ook altijd hè) en 5 @GiveMeYourDough :ok_hand:

Foto 4 @JuKo zit er heel dicht tegenaan maar ik krijg van de Nederlandse zee absolute geen “cleane” vibe :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

We hebben een winnaar.

Proficiat @Bro

Je bent de pineut en wordt verzocht een top onderwerp te zoeken en alles te organiseren.

Succes.

8 likes

@Bro Gefeliciteerd :1st_place_medal::trophy::partying_face: en @Loderoelofs bedankt voor het organiseren en het schone onderwerp :+1::smiley:

2 likes

Proficiat @Bro

1 like

Mosterd na de maaltijd, ik weet het, maar het valt me nu pas op.
Waar is op foto 17 het horloge?

1 like

Yeah! Wat een eer om in een illuster rijtje winnaars te staan. Dank voor het organiseren @Loderoelofs, ik ga eens aan de slag dan.

6 likes

:partying_face:gefeliciteerd :partying_face::partying_face:

1 like

Het is de reflectie in het glas van het horloge.
Je ziet de indexes en wijzers nog een beetje als je goed kijkt.

2 likes

Van harte!

Verhip.
Maar dan moet je wel heeeeeel goed kijken.
Zal ook wel meespelen dat het hele HF gebeuren zich bij mij op de GSM afspeelt.

2 likes