Stemmen HF foto challenge #74 : Schaduw

Tijd om te stemmen op de foto challenge. Er zijn hele toffe shots ingezonden! Aangezien er meer dan 30 inzendingen waren was aan mij de ondankbare taak toebedeeld hieruit 19 beelden te vissen. Dat was nog verrekte lastig!

little-britain-andy-pipkin

Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.

Stemmen kan tot zondag 10 juli 23:59 uur.

En onthoud, meedoen is leuker dan winnen, want als je wint moet je het organiseren en daar hoort bij: huilen, smeken en andere winnaars lastigvallen omdat je toch een beetje een technoob bent.

8 likes

Je kan blijkbaar 18 foto’s selecteren. Best even aanpassen als je nog kan.

Shit, ik had 3 geselecteerd. Kan een mod dat misschien nog even aanpassen? Ik mag de poll niet meer wijzigen na 5 minuten.

Ach uiteindelijk komt er toch één winner uit.
Ik heb een sten uitgebracht. Nummer één is voor mij absoluut de beste.

1 like

Weinig schaduw, veel filters. Nice.

12,14,en 18 :v:

2 likes

Ik weet niet wat je precies hebt gedaan maar de resolutie is wat laag. De feauteautjes lijken nogal onscherp.

Wel een puike oogst! Die Nomos for the win wat mij betreft.

Rechtermuis klik open image in new tab geeft ze op originele afmetingen. Denk dat de software ze schaalt in kwaliteit.

Wellicht. Kan het mij van vorige stemmingsrondes niet herinneren.

Die van @Blufkakel is echt mooi

2 likes

1, 3 en 10.
1 het meest origineel, 10 de mooiste, 3 voor het lullige idee :nerd_face:

3 likes

Foto 1 & 15 springen er voor mij uit - dus maar 2 stemmen nodig deze keer.

1 like

Foto 7, want Timex.

We got ourselves a winner! Gefeliciteerd @Jorrieeee met je knalplaat. De fotofinish met nummer twee, met maar 2% minder stemmen was voor @WPS. En de bronze plak gaat naar @RKJ

Aan Jorrieeee de eer de volgende ronde te organiseren.

13 likes

Proficiat met de winst @Jorrieeee . Bedankt voor de organisatie @Bro

2 likes

@Jorrieeee Gefeliciteerd :partying_face: :tada:
En @Bro tnx voor het leuke thema en de organisatie :+1:

2 likes

:sweat_smile: ojee! Dat wordt wat! Dank voor de eer in ieder geval!
Ik ga mijn best doen om wat in elkaar te draaien! :grin::+1:

2 likes

loehoe-sehers

1 like

Gefeliciteerd @Jorrieeee met je zebraspeedy! :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd @Jorrieeee

1 like