Precies dit.
Daarom, elke gek z’n gebrek.
Ik ben al te lui om de camera te pakken.
Gefeliciteerd @Jenneke: gouden Nijntje met de Gruen heeft dik gewonnen!
Tweede plek voor @Tommyvdv met de Breitling en (mijn eigen favoriet) @Neyra met een mooie close-up van de goudtinten van een Seamaster.
Ai @Bro, dit was niet de bedoeling.
Op deadline dag na je oproep de drie gouden dingen gepakt die op grijpafstand stonden (kussentjes zat ik tegenaan…). Zonnetje door de ramen, iphone, 5 minuutjes en klaar. @BWings geen fotoshop in mijn geval maar enkel bijsnijden in de foto’s app. Dit geeft hoop voor iedere deelnemer, ook voor @ElChueco !
Zal morgen de nieuwe wedstrijd klaarzetten. Iets met aap, ring en lelijk ding als inspiratie neem ik mee. Ik vind creativiteit net zo belangrijk als het visuele resultaat…
Gefeliciteerd @Jenneke!
Best tevreden met de 3e plaats aan de percentages te zien gedeeld 2e?
Dank @Bro! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik deze foto al in m’n filmrol had staan, gemaakt met een budget iPhone zonder foefjes.
Het is gewoon een mooi horloge
Heb de challenge door “bezigheden elders” de laatste tijd niet gevolgd, maar @Jenneke gefeliciteerd, mijn vrouw vond het ook de leukste foto👍🏻
@Jenneke: Welk horloge is dit? Mijn vrouw denkt dat het horloge onderdeel is van het Nijntjes beeld, ik zei van niet…zeg aub dat ik gelijk heb anders moet ik dat nog lang aanhoren
@Tommyvdv het is een Gruen Curvex. Krom als een hoepel en daarom perfect voor een pols of konijnen nek.
Ben bezig met het maken van een leren bandje nu ik de Speidel rekband er af gekregen heb.
En het gouden Nijntje is een bijenkorf spaarpot. Leeg helaas.