Stemmen HF foto challenge #79 : Goud

Tijd om te stemmen op de foto challenge. Er zijn hele toffe shots ingezonden! Uit de 29 inzendingen zijn de volgende 19 beelden geselecteerd. Nu aan jullie de schone taak om te bepalen wie er hier met het goud vandoor gaat.

Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.

Stemmen kan tot dinsdag 4 oktober 20:00 uur .

En onthoud, meedoen is leuker dan winnen, want als je wint moet je het organiseren en daar hoort bij: huilen, smeken en andere winnaars lastigvallen omdat je toch een beetje een technoob bent.

8 likes

Ik zat te zoeken naar het gouden aapje om op te stemmen, alleen al vanwege het toepasselijke spreekwoord, maar ik had niet goed gelezen :upside_down_face:. Als ik vragen mag, wie maakt de selectie eigenlijk en is dat nog ergens op gebaseerd anders dan een persoonlijke voorkeur, of …?

Mooie inzendingen in ieder geval!

2 likes

Ik vind met name de foto’s van Nijntje en de schatkist leuk bedacht. Mijn derde stem is voor de Breitling van Tommy.

4 likes

Degene die het organiseert.

2 likes

Ik had inderdaad hetzelfde, het aapje en nog een waar ik op wil stemmen missen :).
Van de drie die ik in gedachten had zit er maar 1 bij.

2 likes

Had ook graag het aapje gezien.

2 likes

Ik dacht eerlijk gezegd voor het eerst ietwat kans te maken met het gouden aapje idd.:nerd_face:

Nijntje ftw!

3 likes

Ik stem op Nijntje en de aap.

Wordt lastig!:rofl::rofl::rofl:

1 like

:white_check_mark::monkey_face:

1 like

Aahh super cool om te zien dat die van mij er tussen zit! Leuk om mee te doen

Leuk om mee te doen :smiling_face_with_three_hearts:

Stonden ditmaal geen nummers bij, zoals anders. Heb gestemd op 2, 11 en 14

Zal ook niet meevallen om 19 foto’s te moeten kiezen uit 29… Zitten meerdere mooie inzendingen tussen vind ik.

Succes iedereen :muscle:

1 like

Sorry man. Ik moest keuzes maken als enige jurylid :smiley: Hij valt op in de het overzicht omdat er een ‘gezicht’ in de foto zit. Het was een tof idee, maar de uitwerking kon nog beter. Vandaar dat deze tijdens de eind selectie net buiten de boot viel.

2 likes

Interpretatie.

Deze foto is veel beter, foto technisch. :nerd_face:
Weet je, het boeit mij niks, maar de aap kijkt recht naar het horloge. Uitsnijding is smaak, ik vond dit beter.

Hier zie je beter waar het aapje naar kijkt. Maar hé, ik heb de regels verzonnen & jij mocht kiezen!:rofl::ok_hand::+1:

1 like

Daar is ook wel wat op aan te merken :grimacing: Sorry man!

1 like

Dan maar op de Minion stemmen. :sunglasses:

Ik kan de redenering rond aapje van @Bro wel begrijpen (ook dat het erg dicht bijelkaar moet hebben gelegen op 3 na.). Het was duidelijk aan de foto’s te zien een moeilijke ronde om echt goed uit te komen. Ik zie drie foto’s die technisch vrijwel perfect zijn. Nijntje wint dan wel door ook de thematische kracht. Die niet ingestuurde aapje foto die @ElChueco net stuurt vind ik wel al een stuk beter. Met wat photoshop (draad wegwerken, sleflectie vermindere op het horlogeglas en toch die ook een beetje meer richting het horloge drukken.) een potentiele winnaar voor een volgende ronde. (Dus mocht de winnaar niks weten voor volgende thema misschien Aapje als thema?)

3 likes