Stemmen HF foto challenge #87 – Valentijn

Tijd om te stemmen op je favoriete foto van de foto challenge met het onderwerp; Valentijn. Net als met in de liefde gaat het niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik hoefde niets te selecteren, alle inzendingen (behalve de gephotoshoppende buttplug) dingen mee voor de prijs. Eeuwige roem, braging rights bij je vriendin dat je wel romantisch bent. En je mag het volgende thema verzinnen voor de fotochallenge. :smiling_face_with_three_hearts:

Stemmen kan tot 14 februari 20.00 uur! Spread the love!

8 likes

Moeilijk thema dit keer!
Ik wilde foto 1, 3 en 6 stemmen maar bij het aanklikken van de eerste bleek ik al gestemd te hebben.

2 likes

Foto 3 :v:

Foto 6

1 like

Ja inderdaad. Schijnbaar best lastig thema. Ik had het maximaal aantal stemmen op 1 gezet, aangezien er minder om uit te kiezen was :+1:t3:.
Je kunt wel altijd nog je stem aanpassen geloof ik.

2 likes

Foto 6 zonder twijfel.

Toch voor foto 1 gegaan.
Zeker de origineelste foto.

1 like

Foto 6 geeft het beste de ware Valentijnspirit weer. :rose:

Foto 8.
Mooi, de koning die voor de dame valt! :ok_hand:

1 like

Ook 6 gekozen. Leuke inzendingen weer, vooral die afwas :stuck_out_tongue_winking_eye:

Foto 9

@LastGentlemen

:partying_face::partying_face::partying_face:

6 likes

@LastGentlemen Gefeliciteerd :partying_face: :1st_place_medal:
En @Bro bedankt voor de organisatie en het leuke thema, dat leek gemakkelijk maar viel nog niet mee (om een paar chocolaatjes te bewaren voor een foto) :sweat_smile:

2 likes

Proficiat @lastgentlemen. Bedankt voor de organisatie @Bro. Leuk thema, gewoon te weinig liefde op HF om veel inzendingen te krijgen :upside_down_face:

2 likes

Dank u, dank u :pray:.
Geheel onverwacht, ik ga er iets moois van maken voor het nieuwe thema.

AAD6C633-B833-4F4D-A52B-AF72190A557F

8 likes

Van harte gefeliciteerd met je mooie overwinning. :+1: :+1:
Terecht gewonnen hele gave en mooie foto. TOP en succes met het bedenken van het nieuwe thema

1 like

Zo bescheiden met een knaller van een foto :wink:

Benieuwd met welke thema je op de proppen komt!

2 likes

Was een leuke test. En inderdaad te weinig romantici hier :sweat_smile:

Een winnende foto met 40% van de stemmen, dat komt niet vaak voor volgens mij! Ik ben benieuwd naar het volgende thema!

2 likes

Vroegha wel hoor. Was meer regel dan uitzondering, vooral de laatste tijd veel close battles gekregen. Best opvallend, maar leuk voor de wedstrijd.

2 likes

Vroeger kon je ook maar 1 stem uitbrengen. :wink:

@LastGentlemen gefeliciteerd en benieuwd naar het volgende thema!

1 like