Stemmen HF foto challenge #94 Palet

Tijd om te stemmen. Er zijn meer dan 19 toppers ingediend, dus dat wordt huilen voor sommige mensen.

Het is mogelijk maximaal 3 stemmen uit te brengen; je kunt dus op de 3 beste foto’s stemmen. Dit omdat het leuker is voor de participanten, omdat er meer stemmen worden uitgedeeld. Daarnaast is het vaak lastig 1 beste foto te kiezen, waarbij 1 foto de volle stem krijgt en de rest niets. De stemronde zou hierdoor iets spannender moeten worden en de resultaten iets dichter bij elkaar. Let op, het is nog steeds mogelijk op slechts 1 foto te stemmen als je dit wilt.

Stemmen kan tot a.s. zondag 18:00. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

8 likes

12, 18 en 19. Maar wel met twijfel. Echt veel mooie foto’s met goede composities en doordacht kleurgebruik. Top foto challenge :+1:t2:

1 like

5, 10, 13 :v:

Goede challenge @Oni, gezien het resultaat!
19, 5 :ok_hand:t2:

Was foto 19 geen 2e inzending?of vergis ik me

Edit:
Zo te zien niet,de maker omschreef het zo🥳

De paarse heeft gewonnen. Gefeliciteerd.

5 likes

Na factcheck blijkt dat @Rik te zijn. Proficiat Rik, volgende keer wel zelf de moeite nemen om te stemmen. :v:
Bedankt voor de organisatie @Oni

4 likes

Mooie challenge @Oni!

Gefeliciteerd @Rik!
Heel benieuwd wat de volgende challenge wordt. :wink:

2 likes

@Rik Gefeliciteerd :trophy:

En @Oni bedankt voor de organisatie en het mooie thema dat weer schitterende foto’s heeft opgeleverd :+1:

2 likes

Gefeliciteerd @Rik :partying_face:
Close call. Mooie challenge om te winnen, met zoveel goede en mooie foto’s

1 like

Dank u dank u, ik zal er proberen aan te denken :sweat_smile:

:pray:t2:

Ik ook want ik postte hem als geintje en had niet verwacht te winnen :grimacing:

Dank je

:vulcan_salute:t2:

Ja dit was wel een hele fijn om op mijn naam te schrijven…

@Oni bedankt voor de organisatie, alle stemmers bedankt voor de stemmen en alle deelnemers voor de competitie.

Ik zal mijn hoofd breken over het volgende thema, het wordt iig een thema waar de focus op techniek en setup komt te liggen.

6 likes

Van harte @Rik!

1 like

Gefeliciteerd @Rik!

1 like