En de winnaar is @HansT ! Gefeliciteerd met deze uitslag. Dat betekend dat jij de grote eer krijgt om de 100e foto challenge te organiseren! It better be good
Gefeliciteerd @HansT
En @Bro bedankt voor de organisatie en het mooie thema en de selectie van de fraaie finale fotoās
Gefeliciteerd Hans!
Het was nog even spannend. Gelukkig heb ik niet gewonnen met mijn A. Lange. Ik begon al peentjes te zweten want anders moest ik de volgende organiseren
Het is Hans gegund toch!
Dank je wel Wouter, ik vind het een grote eer om de honderdste Challenge te mogen organiseren.
Mān excuses voor de late reactie, maar ik mocht vanavond tijdens een bijeenkomst voor de ādag van de vredeā in Enschede o.a. een pianoimprovisatie over āGive Peace A Chanceā van Lennon en McCartney spelen.
Ik denk dat ik een mooi (en heel voor de hand liggend) thema heb voor de honderdste Challenge.
Zoals jullie wel zullen hebben is de zwarte achtergrond waar mān gouden Omega op is afgebeeld mān mooie Yamaha vleugel.
Hoe het gaat werken met het maken van de āpolā moet ik nog even uitzoeken, maar het komt goed.
De honderdste Challenge zal over een paar dagen verschijnen, nog even e.e.a. voorbereiden. Eigenlijk had ik niet verwacht dat mijn minimale foto zou gaan winnenš.
En @Bro Wouter ook dank voor jouw geslaagde 99e Challenge, een prachtig thema!
Dank je wel Paul, dat vind ik heel grootmoedig van jou!
Zojuist zag ik dat we gelijk zijn geĆ«indigd, dan moeten we er eigenlijk om lotenš.
Die A. Lange van jou is zo mooi!
Ik was al aan het typen, maar je haalde het al weg.
Te veel eer was dat geweest.
Dank je wel Jan, ik was te haastig, ben zojuist terug van een optreden en nog een beetje, doorgedraaid, maar het ging goedš.
Dank jullie wel, het is een grote eer!
Nu ingezoomd, de zwarte achtergrond is dus mān mooie Yamaha vleugel:
Absoluut
Hele mooie foto, Hans!
Dank je wel Hans!
Dank je wel Bert!
Momenteel druk bezig met het voorbereiden van de honderdste challenge. Niet dat dat zo heel veel werk is, maar om het zo te brengen dat het aantrekkelijk lijkt om mee te doen.
Over een paar dagenš.