Stemmen HF foto challenge #99: Minimalisme

Er kan weer gestemd worden op de beelden van de laatste foto challenge. Het thema was dit keer minimalisme. Er is maximaal geschoten met hieronder het minimale resultaat :star_struck: . Bewonder en stem. De winnaar mag de nu al legendarische 100e editie van de fotochallenge organiseren! Wat een feest.

Stemmen kan tot donderdag 21 september 20:00 uur.

8 likes

Knappe dingen! Maar de koffie, ja, die ligt toch boven bij mij. :grin:

1 like

Bijzonder matig dat mijn inzending niet mee doet. Was een absolute kanshebber geweest.

9 likes

9, 10 en 11, maar ook de andere foto’s zijn prachtig👍🏻

2 likes

3, 16, en 11 maar een moeilijke keuze bij een mooie challenge.

Ik ga voor foto 17. Dit is toch wel waar minimalisme om draait, zoals als foto als wijzerplaat.

De mijne staat er ook niet bij.

Foto 1 en 13 zijn wat mij betreft de enige fotos die iets met het thema gedaan hebben. Vandaar mijn stem voor die twee

1 like

Ik wil de regels niet ter discussie stellen.
Ik wil ze slechts even aanhalen.

What about foto 13 en 16?

2 likes

Pars pro toto :sunglasses:

I know, ik zit maar te kloten haha.

1 like

Ik bedoel jou ook niet.
Jouw foto is ook niet geselecteerd.
Ik heb het over foto 13 en 16.uit de selectie.

1 like

Ik heb helemaal niks ingestuurd - hoe minimaal wil je het hebben?

6 likes

Dat is aan de interpretatie van de organisator van de foto wedstrijd. Ik vindt het in het thema slim gevonden. Iedereen hier op het forum weet dat het om een horlogeonderdeel gaat. En dit is een zeer minimale representatie van het horloge.
En je kunt in het leven over heeeel veel discussiëren. Maar over de selectie van een fotowedstrijd op een niche forum voor horloge gekkies helaas niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Tagging @Master_Fan

2 likes

Zo is dat! Als je inzoomt op de foto van m’n gouden Omega, dan is dat dus eigenlijk helemaal niet minimalistisch :sweat_smile::

3 likes

1, 5 en 9. Benieuwd :face_with_raised_eyebrow: wie er deze maal gaat winnen

1 like

Up!
Nog 1 dag. :blush:

1 like

Laatste uren stemmen!

3 likes

En het is spannend :scream: 2 of 3 stemmen kunnen het nog doen kantelen.

2 likes

Wie gaat de 99ste HF foto challenge winnen?
Spannend!

2 likes