Wat dragen wij vandaag LXXXV

Avondwissel naar de Franse Hydroconquest!

17 likes

Kreeg deze week nog een bericht dat het nog zo’n 5-6 weken kon duren.

vielen Dank für Ihre Email.

Wir warten hier leider noch auf Werke von unserem Lieferanten.

Ich schätze die Uhr wird in ca. 5- 6 Wochen wieder Verfügbar sein.

Edit;
Ging om de Flyback Reverse Panda,de gewone zijn idd verkrijgbaar

1 like

Jouw collectie is omvangrijker dan de mijne :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

:thinking: bijzonder horloge, kun je er iets over vertellen aub.

2 likes

Haha, ik ben benieuwd naar zijn verhaal.

1 like

Nog😀

Je kunt nog steeds op deze mooie gouden Omega stemmen: Stemmen HF foto challenge #99: Minimalisme foto 3

25 likes

Iceland exploren

27 likes

Blijvend onder de indruk van dit horloge. Voelt degelijk, oogt mooi en de snelverstelling is een zegen voor mijn pols.

Uiteindelijk wil je het echte spul.

18 likes

Zeker heel erg leuk! Geniet ervan

1 like

Prachtig :heart_eyes_cat:

1 like

My grail

36 likes

Zalig kleur!

Zeker, dit horloge heeft een zogeheten Wandering Hours complicatie. Hierbij zijn de uren op drie schijven weergegeven. Deze draaien rond waarbij de schijf die langs de minuten gaat het juiste uur aangeeft. Op mijn foto is het dus 2 uur 20.
De onderste urenschijf draait elke keer een kwartslag rond zodat het juiste uur alvast gereed staat. Op de foto is deze net gedraaid van 12 naar 3.
Olto-8 is een microbrand die o.a. kickstarter gebruikt. Zo ook met dit model. Het uurwerk is overigens een aangepast Miyota.
Al met al niet verkeerd, een goede maat (best dun) en afwerking en natuurlijk weer eens wat anders dan het gebruikelijke :slightly_smiling_face:

3 likes

Klopt. Is echt een geweldig horloge, zo goed gemaakt en zo’n heerlijk authentiek gevoel. Aanrader hoor!

:laughing:

1 like

Avondje veilig over straat in Napels

2 likes

19 likes

" British Design Swiss Made …" Farer dus; uit de UK.:sunglasses:

Met een knipoog naar de jaren 60 rally chronografen. Deze heb ik alweer een paar jaar en is mijn tweede Farer. Ik word er altijd vrolijk van. :slightly_smiling_face:

Fijne nacht gewenst.:four_leaf_clover::tumbler_glass:

26 likes

Hartelijk dank voor je uitleg, voor mij is dit type horloge nieuw. Heel veel plezier ermee en laat hem regelmatig zien hé. :wink:

1 like

Gewoon bestelbaar nu op de site, per vandaag.
Dat er daarna nog levertijd op zit zou kunnen.

Mijn sporthorloge :muscle:t2:

12 likes