Stemmen HF fotochallenge #27 retro

Iedereen bedankt voor de inzending. Er zaten een hoop leuke foto’s bij. Een poll heeft maximaal 19 opties op HF dus ik heb de 19 foto’s met de meeste likes geselecteerd. Helaas heeft niet iedereen de stemronde gehaald.

Stemmen kan tot zondag 20:00.

En onthoudt, meedoen is leuker dan winnen. Want dan moet je de volgende foto wedstrijd organiseren :sunglasses:

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

4 likes

Pfoeh, moeilijk hoor. Zitten veel mooie foto’s tussen!

5 likes

Leuke dame bij foto 2 mijn stem heb je!

4 likes

14 en 16…

Ik ga er nog een nachtje over slapen.

Mooie serie foto’s hoor, wauw.

2 likes

14, 15 en 16, ik PB jullie straks even mijn rekeningnummer :innocent:

3 likes

Zo zeg dat was best moeilijk om te kiezen! Allemaal goed gelukt en sommige echt heel mooi. Ik ben voor nummer 15 gegaan :+1:

1 like

Zitten meerdere mooie foto’s tussen deze keer!
7 heeft mijn stem, leuk gespeeld met de diepte vd kraan, jammer dat de Crown niet ingedraaid is

3 likes

15 it is :muscle:

1 like

nummertje 6 alstublieft. Geen idee waar die speedy op ligt maar :man_shrugging:

1 like

Foto 17 heeft mijn stem, zo gaaf gedaan met dat vliegtuig👍

2 likes

Foto 14 is echt een topper, toch ga ik voor foto 4. Erg gaaf gedaan met dat oude duikspul en dan ook nog zo’n gave oude Seiko die erbij past echt perfect!

2 likes

Voor mij een close call tussen 14, 15 en 16. Maar ik ben voor 15 gegaan :ok_hand: erg mooi :sunglasses: er zitten weer hele mooie plaatjes bij mensen. Super!

3 likes

15 bood het meest. Ehhh, ik bedoel 15 krijgt mijn stem.
16 vind ik misschien ietsje beter van kwaliteit qua foto maar 15 is net iets origineler verzonnen en dat is deze keer doorslaggevend voor mij.

2 likes

Hé! Dat ik dat doe… betekend nog niet dat jij niet op foto 1 kan stemmen. C’mon dude :roll_eyes: #votefor1

Grapje :wink:

1 like

Haha, ik gun hem je wel maar je krijgt hem lekker niet :stuck_out_tongue_winking_eye: Wel een toffe foto overigens.
Die had ik ook wel even mogen benoemen :roll_eyes:

2 likes

:kissing_heart: het is je vergeven

2 likes

En wederom, ik stem en daar is kennelijk niemand het mee eens… 4!

1 like

waar zijn de stemmers voor #18? die arme jongen heeft nog nooit wat gewonnen in z’n leven

Inmiddels zijn jullie met zijn 2en :wink:

Volgens mij heeft deze senõr onlangs nog een 1e plaats gepakt en mocht hij thema ‘hobby’ lanceren :thinking:

Ik stem ook 15. Erg lastig wel deze keer!

1 like