Stemmen HF fotochallenge #27 retro

Het is nog wel erg spannend. Er zijn twee die mee doen om de winst :sunglasses:

1 like

ik heb nog niet gestemd, dus ik kan het niet zien, welke zijn het?

ik gok 14 en 1

Foto 15 krijgt mijn stem. Stuk voor stuk allemaal schitterende foto’s , maar door deze krijg ik een flashback naar al mijn opgevreten cassettebandjes😁

Het was heel moeilijk
Allemaal heel goede foto’s

Het gaat echt tussen 14 en 15, en wat mij betreft terecht :ok_hand: er kan nog gestemd worden!

Ik ben voor 3 gegaan, vooral door de herkenning van het bijgeleverde attribuut

Ik ook! Zo retro voor mij.

Waarom heb ik al die dingen ooit weg gedaan… :worried:

1 like

Mooie foto’s allemaal, bij foto 8 dacht ik dat is hem👌

Voor mij waren foto 15 en 16 de beste. Was zeer moeilijk om tussen deze twee een winnaar te kiezen maar ben toch voor foto 15 gegaan.

Foto 12 meest origineel. Snap niet zo weinig stemmen

1 like

Ik had al vrij snel door dat ik mij er te gemakkelijk vanaf had gemaakt. Maar dat ik onderaan zou eindigen… :scream: WTF man. :joy:

2 likes

het is dan ook een foto van likmevestje

1 like

Niet alleen dat: ik denk ook dat het horloge hier perfect geënsceneerd is en dat het in context staat met de achtergrond, omdat GMT-modellen erg populair waren vooral bij airline piloten.

Daarnaast is Pan Am een ​​iconisch symbool van het zorgeloze en glamoureuze tijdperk van transcontinentale vluchten, waarin olieprijzen, het ozongat en vluchtschaamte nog geen rol speelden en piloten de playboys van de lucht waren.

Daarom vind ik het de perfecte foto, hoewel het algehele niveau erg hoog is en sommige van de andere foto’s technisch nog een beetje geavanceerder zijn.

3 likes

De winnaar is :drum: :drum: :drum:

Foto 14 van @Oni. Gefeliciteerd! Met een Breitling kan je ook de fotowedstrijd winnen :stuck_out_tongue_winking_eye: Het was spannend met meerdere mooie inzendingen maar denk ik een terechte winnaar.

9 likes

Proficiat. Je kreeg deze ronde mijn stem niet, maar dat ligt dan aan mij. Topfoto.

2 likes

Gefeliciteerd @Oni! Terechte winnaar. Mijn stem had je met deze mooie sfeerfoto!

2 likes

Bedankt allemaal. Het was leuk om mee te doen. Mooie inzendingen en het was tot het eind toe spannend. Er komt morgen een nieuw onderwerp.

12 likes

Mooie foto, congrats :ok_hand: ben benieuwd naar het nieuwe thema. Ik kom elke ronde wat verder :rofl:

1 like

En ook van mij van harte gefeliciteerd!

Inmiddels is door Jur ook jouw naam toegevoegd aan;

De lijst van eeuwige roem

Veel succes bij de organisatie van de nieuwe ronde!

1 like