Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

:v:

Citizen van Opa
Door m’n moeder meegenomen uit Japan.
Nu inmiddels al enkele jaren in m’n nachtkast

18 likes

Nu al voldoende stekeligheden en johnny the selfkickers om me maar even afzijdig te houden :slight_smile:

En voor iedereen die het wel/niet met bovenstaande opmerking eens is: ik ga het niet toelichten. Wie de schoen past…

3 likes

@Drebin Alles kan en alles mag. Uiteindelijk bepalen we met zijn allen wat het mooiste horloge op het forum zal zijn.

1 like

Geweldig blij voor je hoor maar als dit het mooiste is dat HF te bieden is dan zitten we wel op een dood spoor…niet persoonlijk bedoeld @HanDavinci maar heb de datejust/daydate/date nou eenmaal nooit een fraai horloge gevonden :wink:

2 likes

Ik heb liever dat ik het gewoon bepaal, mijn smaak is namelijk beter dan die van @HanDavinci bijvoorbeeld.

Ga je toch niet uitkomen joh :wink:

Maar ik ben benieuwd en ga het toch volgen!

4 likes

Ik niet, en ik ga het al op ‘ignore’ zetten :joy:

6 likes

Ik wilde toch nog een beetje sympatiek overkomen :joy:

3 likes

Da’s ook wel heel makkelijk, natuurlijk. Stijl vs. ‘Stijltje’, zullen we maar zeggen :wink:

4 likes

Laten we aub iedereen in zijn waarde laten. Gewoon lekker een paar mooie foto’s plaatsen en hier een leuke verkiezing van maken.

Dus zoek je mooiste foto’s van jouw mooiste horloge op of maak er nog even een paar (je hebt een week de tijd) en plaatsen maar.

5 likes

Dat dus.

Zullen we stoppen met deze flauwekul… het mooiste horloge is telkens anders… Ja, de Zenith (m’n ex) is prachtig en toch raak je ook daar op een gegeven moment op uitgekeken.

Dus voor nu stem ik op deze:

22 likes

Ik zei nog net tegen een maatje van me

“voor elke mooie vrouw zijn er 10 kerels die haar kotsbeu zijn”.

Dit nav de break van Wesley en Yolanthe, maar ook hier soort van toepasbaar :wink:

5 likes

stop maar, we have a winner!

1 like

Ik wil graag de wat mij betreft perfecte beater nomineren, de SBBN027 “Yellowfin Tuna”:

  • Saffierglas met dubbele AR coating aan de binnenzijde
  • Titanium/Staal/Keramiek unibody kast (krast niet)
  • 1000 meter waterdicht
  • Oogverblindende Lumibrite
  • Zomers kleurtje
  • Retecool :sunglasses:

12 likes

Het is niet de verkiezing voor het grootste horloge he :upside_down_face::grin:

6 likes

Haha de Emperor Tuna is nóg groter, ik meen dat er eentje in het blauwe gedeelte staat?

Welke categorieen zijn er?

Je wilt stoppen met die flauwekul en toch stem je op die Rolex?

2 likes

Ik nomineer de Tudor Black Bay 58 :sunglasses:

50 likes

Stond :wink:. Hij is idd een tikje groter.

1 like

52,4 mm toch (SBDX013)? Deze (SBBN027) is 49,4 mm en de “normale” tuna (SBBN031) is 48 mm dacht ik.