Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

Het horloge zelf absoluut niet.

2 likes

Eens

1 like

Wow! Ik ben onder de indruk!!

1 like

Graag meer info! :+1:

1 like

Meesterwerk Machiel!

3 likes

In één woord: verbijsterend. :clap::clap::clap:

1 like

Ik wil hier wel eens ECHTE foto’s van zien. :ok_hand:t4:
:thinking::thinking: echt …kom je nu mee.
Gooi dit op een mooi topic man :star_struck:

2 likes

Master qua meesterwerk ben je pas als het desbetreffende uurwerk 4 jaar+, onderhoudsvrij loopt 24/7 zonder enige hapering, service etc en het liefst binnen cosc specs bij normaal gebruik HF tegenwoordig :sunglasses:

Dit topic gaat toch over de mooiste incl. proven facts qua specs. etc van in productie genomen watches of niet? :face_with_raised_eyebrow:

I rest my case ladies and gentlemen :sweat_smile:

Mijn Omega Constellation 168.029

Een horloge waar ik op dit forum kennis mee heb gemaakt en gelijk erg onder de indruk van was. Enige twijfel of vintage (deze is alweer 50 jaar oud) wel iets voor mij zou zijn, maar door de mooie staat toch de knoop doorgehakt (en zeer tevreden dat ik dit gedaan heb). Het horloge van een member alhier overgenomen, voor mij dan ook een blijvende herinnering aan het Horlogeforum. In mijn ogen een prachtig ontwerp van Genta (toch niet de minste). Hierbij nog wat foto’s (niet door mij gemaakt, wel mijn horloge).

Zelfs de caseback is een plaatje

31 likes

Je bericht valt meer onder sensatie zoeken dan een daadwerkelijke topic bijdrage te leveren. In tegenstelling tot Machiel die zijn meesterwerk toont.

7 likes

Klopt heb al genoeg sensatie meegemaakt tot heden, maar je kan het niet ontkennen dat Machiel het lug ontwerp van Michiel H. heeft gejat, not nice ! :expressionless:
En dat weet je. “That’s the Truth”

No hard feelings Stefan en mijn bijdrage komt nog wat horloge betreft in dit topic :sunglasses:

Sorry TS voor deze reactie.

Fijn Weekend, John

Dag Johnny,

Ik begrijp jouw reacties niet helemaal. En al helemaal niet dat het ontwerp van de lugs ‘gejat’ is van Michiel.
Het leek mij leuk om het horloge hier te laten zien en zag geen beperkingen zoals jij noemde.
Ik denk erover om een topic te starten om meer te laten zien van het bouwproces omdat er erg leuke reacties waren, maar ik hoop dat jouw reacties niet tekenend zijn voor dit forum.

Groet,
Machiel

23 likes

Trek het je niet aan en open aub een uitgebreid topic over dat prachtige horloge.

7 likes

Prachtig, :ok_hand::ok_hand:

1 like

Wat een ontzettend lelijk ding zeg! :joy:

1 like

Hi Machiel. Iedereen hier, inclusief Johnny, zien maar al te graag een topic wat dieper in gaat op de totstandkoming van het horloge. We zijn hier immers bovenal liefhebbers, en voor de meeste is een eigen horloge ontwerpen en tot productie brengen de ultieme droom!

5 likes

Graag. Dat soort topics zijn de mooiste topics op het forum.

Dat valt gelukkig mee. Zie bijvoorbeeld ook de topics van @stefanketelaars, daar wordt af en toe ook wel eens kritiek geleverd maar op een normale of positieve manier waardoor zulke zelfbouwtopics de moeite waard zijn om te volgen.

5 likes

Yes. :tada:

1 like

Eigenlijk ben jij gewoon Venivedivi(n)ci

1 like

Ik doe ook mee, met mijn Speedmaster uit 1974. Zie foto:

23 likes