Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

Fixed that for you!

2 likes

Merci Jeroen! :slightly_smiling_face:

1 like

Nee dat kan niet. Reacties zijn ip gebonden.

2 likes

Dussss je kan ook zien wie er 3x op hetzelfde model gekozen heeft?

:clap:

Bedankt @Sjoerd_K en @tijdig , voor het opzetten van dit leuke topic en zeer mooi gemaakte poll!
Dikke :+1::+1::+1:

2 likes

De mijne staat er ook niet tussen : de Seiko SARB065.

Ja maar ik zal het niemand verklappen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee hoor kan wel.

Ik internet alleen via een (betaalde) VPN verbinding…door telkens een andere VPN connectie te gebruiken kan ik net zo vaak stemmen als ik wil.

Dit meer als aanvulling en ter info.

Ik ben benieuwd. Helaas vond ik niet dat de mooiste Grand Seiko van het Forum erbij stonden, dus ik heb een Jaeger op de eerste plaats gezet. Een Grand Seiko tweede, en een Rolex Daydate derde. En alledrie met een zwarte wijzerplaat. :thinking:

1 like

Ja dan kan het wel :joy:

Maar als we al gaan klooien om met wat gefoetel iemand te laten winnen dan wordt het wel een erg zielig geheel… En de winnaar zit gelijk in de beklaagdenbank…

2 likes

Laat me raden welke dat is : springdrive, champagnekleurige wijzerplaat ?

Nee, eentje met een zwarte wijzerplaat en gouden secondewijzer. De enige champagne met spring drive die er op stond is niet mijn favoriet. Hij is mooi, maar ik vind mijn eigen sbga001, en de jouwe mooier, dus dan kan ik die er wel op stond moeilijk op 1 zetten.

1 like

Mijn God wat is dit lastig.
Veel horloges zijn niet mijn smaak, maar wel gruwelijk mooi. Die Zenith…:thinking: toch op 1 denk ik. En ik hou niet van goud en chrono :star_struck: :rofl:
Een week bedenktijd gelukkig…
En complimenten voor alle moeite :+1:t4:

:+1::+1:, waarom zijn die van jullie dan niet meegenomen? Raar!

Sorry, ik had niet ingediend! En ik had sowieso niet op mijn eigen mogen stemmen…

Ja, dat viel mij ook al op, daarom had ik mijn SARB065 niet voorgedragen, vooral de banden combinaties van jou vond ik erg mooi :ok_hand:

1 like

Idd, er zijn nog meer mogelijkheden maar laten we maar geen slapende honden wakker maken, moet allemaal wel leuk blijven hey :wink:

Nee dat snap ik ook, maar wanneer je alleen je pc gebruikt en geen gekke VPN trucjes kan je maar 1 keer stemmen

Ik ben benieuwd naar de uitkomst!

:+1: :slightly_smiling_face:

Geheugensteun: Heuer, Zenith, Breitling