Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

Geen steekpenningen betaald?

1 like

Nee :rofl:

Complimenten hoor!

Ziet er prachtig uit!!

Maar oei wat is het lastig. En eerlijk is eerlijk, ik ben echt liefhebber van Rolex, (geen mooie daytona gezien :see_no_evil:) en heb op geen enkele Rolex gestemd.

:beers:

3 likes

Die van mij staat er ook niet tussenā€¦

Staat je klokje er niƩt tussen?

Stem in dat geval gewoon op MIJ! :sunglasses:

1 like

Nee.

Dankzij mijn coolheidsfactor ben ik gediskwalificeerd van deelname.

Dit dus.

2 likes

Die van mij staat er ook niet tussen. Toegeven, ik was heel even teleurgesteld. Maar ach, doet weinig af aan de pret. @Sjoerd_K & @tijdig : complimenten! Echt een van de leukste onderwerpen! En wellicht iets om jaarlijks terug te laten komen! Top!!!

1 like

Heb wel gestemdā€¦maar het zijn niet mijn horloges wat er tussen zit. Veelste netjes allemaalā€¦ik hou van robuuste duikersā€¦staan er maar een paar die mij aansprakenā€¦maar alles is goed voorbereid iig!

Kun je ook 2x stemmen? :joy:

Jan dat kan! :slightly_smiling_face:
Maar echt sportief is dat niet! :thinking:

2 likes

Fixed that for you!

2 likes

Merci Jeroen! :slightly_smiling_face:

1 like

Nee dat kan niet. Reacties zijn ip gebonden.

2 likes

Dussss je kan ook zien wie er 3x op hetzelfde model gekozen heeft?

:clap:

Bedankt @Sjoerd_K en @tijdig , voor het opzetten van dit leuke topic en zeer mooi gemaakte poll!
Dikke :+1::+1::+1:

2 likes

De mijne staat er ook niet tussen : de Seiko SARB065.

Ja maar ik zal het niemand verklappen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee hoor kan wel.

Ik internet alleen via een (betaalde) VPN verbindingā€¦door telkens een andere VPN connectie te gebruiken kan ik net zo vaak stemmen als ik wil.

Dit meer als aanvulling en ter info.

Ik ben benieuwd. Helaas vond ik niet dat de mooiste Grand Seiko van het Forum erbij stonden, dus ik heb een Jaeger op de eerste plaats gezet. Een Grand Seiko tweede, en een Rolex Daydate derde. En alledrie met een zwarte wijzerplaat. :thinking:

1 like

Ja dan kan het wel :joy: