Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

Maar als we al gaan klooien om met wat gefoetel iemand te laten winnen dan wordt het wel een erg zielig geheel… En de winnaar zit gelijk in de beklaagdenbank…

2 likes

Laat me raden welke dat is : springdrive, champagnekleurige wijzerplaat ?

Nee, eentje met een zwarte wijzerplaat en gouden secondewijzer. De enige champagne met spring drive die er op stond is niet mijn favoriet. Hij is mooi, maar ik vind mijn eigen sbga001, en de jouwe mooier, dus dan kan ik die er wel op stond moeilijk op 1 zetten.

1 like

Mijn God wat is dit lastig.
Veel horloges zijn niet mijn smaak, maar wel gruwelijk mooi. Die Zenith…:thinking: toch op 1 denk ik. En ik hou niet van goud en chrono :star_struck: :rofl:
Een week bedenktijd gelukkig…
En complimenten voor alle moeite :+1:t4:

:+1::+1:, waarom zijn die van jullie dan niet meegenomen? Raar!

Sorry, ik had niet ingediend! En ik had sowieso niet op mijn eigen mogen stemmen…

Ja, dat viel mij ook al op, daarom had ik mijn SARB065 niet voorgedragen, vooral de banden combinaties van jou vond ik erg mooi :ok_hand:

1 like

Idd, er zijn nog meer mogelijkheden maar laten we maar geen slapende honden wakker maken, moet allemaal wel leuk blijven hey :wink:

Nee dat snap ik ook, maar wanneer je alleen je pc gebruikt en geen gekke VPN trucjes kan je maar 1 keer stemmen

Ik ben benieuwd naar de uitkomst!

:+1: :slightly_smiling_face:

Geheugensteun: Heuer, Zenith, Breitling

Een woord dat ik lang niet meer gehoord heb en waarvan ik vergeten was dat het bestond. Dank!

Het is de Hamilton intra-matic auto chrono.

En wat betere foto’s

3 likes

Korte mededeling:

Ik zie dat er bij mijn laatste wijzigingen vanmiddag iets is misgegaan waardoor sommige horloges er niet of onvolledig in staan. Om het zo eerlijk mogelijk te houden heb ik de enquête even dicht gezet. Sorry voor het ongemak en ik verhelp 't zo snel mogelijk

3 likes

ABL :joy: wie Sjoen… etc.

1 like

Ik weet het. Ik kom ook uit die provincie.

1 like

Ach…30 minuten was al genoeg .

Ik heb gewoon 3 drukke horloges gekozen die ik echt nooit zou kopen, maar toch de mooiste zijn.
Van tevoren dacht ik : een GS, ORIS big, en een Seamaster die er niet eens tussen staat. Dit is ook vreemd :thinking: 3 totaal andere horloges kiezen dan mijn eigen smaak.
:scream: tijd voor n drankje…Dit gaat mij te ver.

Drankje… Ik doe mee :+1:

2 likes


Proost dan maar met het laatste beetje uit de fles :tumbler_glass:
En de Seiko voor morgen ligt al klaar.

Da’s nog een ruime borrel hoor :joy:

In de fles lijkt het altijd zo weinig hè :sunglasses: